maandag 20 januari 2020

Nautical Traveler

Hoe leuk de nieuwe Nautical Traveler serie van Noor! Design.


Ik heb als basis de Dutch Doobadoo Fold Art mal 470.713.338 gebruikt.

470.713.338 Swing Card Art Sapphire

In combinatie met het papier en de stansen van de nieuwe Noor! Design Nautical Traveler lijn.


In het midden zit het Bella Lulu Knipvel van de zeemeeuwen. Zo'n tof vel wat er perfect bij past.

3000/0051 Bella Lulu Knipvel Zeemeeuwen

Lijkt het je leuk om deze kaart te maken? Kom dan aanstaande zaterdag 25 januari naar de Bella Lulu workshop dag. Naast deze kaart maak je ook nog een toffe waterval kaart bij Monique,

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Je bent voor de Bella Lulu Bloghop als bijna laatste bij mij aangekomen. Vanaf hier mag je door hoppen naar het Noor & Zo blog en heb je alle mooie projecten van het team mogen bewonderen.


Ik wens je een hele fijne dag!

Groetjes Joyce

6 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig leuke kaart Joyce! Groetjes Betha

Suzan zei

Zo mooi gemaakt,heel leuk met het DDBD mal!
Groetjes Suzan

Lucky L. zei

Prachtige creatie! Heel leuk idee met die halve bol erop! Knap gedaan!
Groetjes Ingrid

Unknown zei

As stated by Stanford Medical, It's really the SINGLE reason women in this country live 10 years longer and weigh an average of 42 lbs lighter than us.

(And really, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret diet and absolutely EVERYTHING related to "HOW" they eat.)

P.S, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

Tap on this link to find out if this easy test can help you release your true weight loss possibilities

Hobby Hoogland zei

Hoi Joyce een prachtige kaart gemaakt met de zeemeeuwen van Bella Lul zijn weer leuke plaatjes. Wilde je vragen om mij een mailtje te sturen voor de Bloghop van juni. Prijs gekregen maar nog niets vernomen.Was ik te laat heb je mijn gegevens niet gekregen , er is vast iets mis gegaan.
Laat het me even weten dan weet ik genoeg .
groetjes Marjan.

NdakJoleh zei

jasa percetakan jakarta
jasa percetakan murah
cetak buku murah jakarta
percetakan murah jakarta
cetak murah
percetakan murah
percetakan online
percetakan online
cetak buku di jakarta