maandag 28 oktober 2019

Dear Santa

In de nieuwe Dutch Doobadoo collectie zit deze leuke Swing Art mal.


Weer even een ander model kaart en voor elk thema geschikt.

470.713.337 Swing Card Art Oval flaps

Ik maak eigenlijk nooit meer vierkante kaarten, ik gebruik liever een vorm van Dutch Doobadoo.


Het designpapier is van Noor! Design en heet Sleigh Ride 6011/0633 en ik heb het bijpassende Bella Lulu knipel met de pinguins gebruikt.


6011/0633 Paper bloc Sleigh Ride 3000/0045 Bella Lulu Knipvel Pinguins


Ook de teksten staan op het knipvel zoals je kunt zien.


Aan de zijkanten van de kaart heb ik de nieuwe Noor! Design rand "Winter" 6002/1333 gebruikt.

6002/1333 Noor! Design Stans Winter

Deze heb ik uit wit cardstock gestanst en ut designpapier. De tekst winter heb ik met foamblokjes op het witte cardstock geplakt. Zo krijg de mal wat meer diepte.


In het midden heb ik Noor! Design mal 6002/0639 gebruikt en het leuke plaatje van de Pinguin er op geplakt.

6002/0639 Blauw Ovaal sierlijk

De banners en het label zitten bij de set designppapier en heb ik uitgeknipt en op de kaart verwerkt.


Nog een leuke parelrand langs de zijkanten zodat het wat breekt. En ik heb de bomen stans van Noor! Design uit de serie Winter Wishes er bij gebruikt.

6002/0928 Winter Wishes Berkenstammen

Dit maakt de kaat af en geeft een mooi geheel.


Op de sneeuwvlokken van de winterrand heb ik met de Dutch Doobadoo Parelpen wat accenten aangebracht. Ik gebruik deze vaak voor wat kleine accenten.

870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

Dit is mijn kaartje voor de Noor & Zo Bloghop. Vanaf mijn blog mag je naar het blog van



Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer!

Groetjes Joyce 



5 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart en veel op te zien! Groetjes Betha

Antonette Groenendijk zei

Mooie kaart en leuke tekst

Trudie's creaties zei

Wat een mooie kaart, Joyce! Vind ook de DDBD mao erg leuk ...even weer eens heel anders van vorm...en die pinguins zijn te leuk. Ga er snel mee aan de slag ...ze hoppen hier al rond!

Unknown zei

As reported by Stanford Medical, It's in fact the SINGLE reason this country's women live 10 years more and weigh on average 42 pounds lighter than us.

(By the way, it is not related to genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING to do with "HOW" they eat.)

P.S, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

CLICK on this link to uncover if this little test can help you discover your real weight loss possibilities

kheirelkalam zei

شركة مكافحة حشرات بصفوى
شركة تعقيم بالدمام
شركة تعقيم بجدة
شركة تنظيف منازل بالقطيف
شركة مكافحة حشرات ببقيق
https://al-koya.com/
شركة تنظيف منازل بالدمام
تنظيف موكيت بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام