maandag 20 september 2021

Happy Sweet Cupcake

Hoe leuk het nieuwe Bella Lulu knipvel Little Sweet Cupcake. Ik heb er deze kaart mee gemaakt.


Ik heb als basis een Shape Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


Bij het knipvel zitten ook de leuke teksten die heb ik er ooj bij gebruikt.


Je bent voor de Bella Lulu Bloghop als bijna laatste bij mij aangekomen. Vanaf hier mag je door hoppen naar het Noor & Zo blog en heb je alle mooie projecten van het team mogen bewonderen.


Ik wens je een hele fijne dag!

Groetjes,












5 opmerkingen:

Crea-Mo's Cards & More zei

Prachtig kaartje Joyce. Leuk om weer eens wat van jou te zien. 💞😘

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldige kaart Joyce en id weer leuk eens wat van jou creaties te zien! Groetjes Betha

Jolara zei

Bedankt Monica en Betha, was weer heerlijk om te doen!

Judith Thoonen zei

mooie kaart Joyce
Grt van Judith

raj biswas zei

Great article data and I got extremely many topic information from your website. I appreciate your work and requesting you to please keep posting other niche articles and like you,
Thank you very much for giving everyone to express our feeling and though
english stories