donderdag 24 oktober 2019

Als Knuffels Sneeuwvlokken Waren


In de nieuwe Dutch Dobadoo collectie zit weer een TE gekke Shape Art mal. En jullie weten inmiddels wel dat ik die graag gebruik.


Ik heb de nieuwe Shape Art mal 470.713.183 Lola gebruikt.

470.713.183 Dutch Doobadoo Shape Lola

Een grotere vorm waar je lekker veel op kwijt kunt en je diverse lagen van de mal in je opbouw kunt gebruiken. 


Het designpapier is van Noor! Design en heet Sleigh Ride 6011/0633 en ik heb het bijpassende Bella Lulu knipel met de pinguins gebruikt.

6011/0633 Paper bloc Sleigh Ride   3000/0045 Bella Lulu Knipvel Pinguins

Ook de teksten staan op het knipvel zoals je kunt zien.


Boven aan de kaart heb ik de nieuwe Noor! Design rand "Winter" 6002/1333 gebruikt.

6002/1333 Noor! Design Stans Winter

Deze heb ik uit wit cardstock gestanst en ut designpapier. De tekst winter heb ik met foamblokjes op het witte cardstock geplakt. Zo krijg de mal wat meer diepte.


Her en der de leuke pinguins en de tekst heb ik op blauwe mal 6002/1258 geplakt.

6002/1258 Blauw Frame vierkant

De mal is uit wit gestanst en de onderste laag uit zwart designpapier wat ook in het pakket zit. Zo springt de witte mal er mooi uit.


Natuurlijk mogen wat bloemen niet ontbreken, dat maakt het geheel af.

Bij een nieuwe Dutch Doobadoo collectie hoort een Dutch Doobadoo Bloghop. Vanaf mijn blog mag je door hoppen naar het blog van

Ik wens jullie een fijne dag en tot snel!


29 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Een heel mooie basismal waar je heel wat stijlen van kaarten mee kan maken. Heel toffe winterse kaart in leuke kleuren, de Noormallen passen er perfect bij.
Benieuwd naar de rest van de DDBD-release bloghop.
Nancy

Gina zei

Wauw ! Wat een leuke kleurrijke kaart! Groetjes, Gina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart en leuk om een andere creatie met deze nieuwe mal te zien! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Wa t een gave winterkaart. Mooie kleuren en een super mal

Gerrie zei

Heerlijk, om zoveel verschillende dingetjes te kunnen verwerken? Er is op elk hoekje iets te bekijken, heel erg mooi!

Odette's kaartenhoekje zei

Prachtige creatie met deze super leuke mal ! Knap gemaakt !
Groetjes, Odette.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart .
Wat een prachtige mal met winter tekst.
Groetjes Elle-jeanne

Jannie den Butter zei

Je kaart is super mooi,gezellige kaart!
De mal ik heel veelzijdig ,kan je vaak gebruiken,
Leuk is ook de tekst er op, echt winters Joyce!
Groetjes Jannie

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige veelzijdige mal heb je gekozen van DDBD en leuk hoe je er je eigen draai aan gegeven hebt

Hobbygroet Lisanne

Greta M. zei

Prachtig deze uitvoering. Zo kun je goed zien hoeveel je ermee kunt doen.

Gerda zei

Mooi zeg! Mooie kleuren en ook mooi de plaatjes en tekst.

Antonette Groenendijk zei

Ook al weer zo mooie kaart, de Joy mal is ook zo handig voor wat grotere teksten

Bea zei

Schitterend leuke creatie met een mooie tekst....

groetjes Bea.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooi model waar je veel kanten mee op kunt. Ongelooflijk dat jij hetzelfde stencil als Ineke gebruikt hebt en gaaf om te zien wat de mogelijkheden dus zijn. Je maakte er een hele mooie kaart mee in leuke kleurtjes en met mooie materialen, top.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

oooohhh Joyce wat een BEAUTY van een kaartje ...een geweldig leuke nieuwe vorm en je hebt er ook zulke geweldige accentjes opgemaakt...je blijft er naar kijken....TOP!!!

lieve groetjes Rosina

tine zei

Beste Joyce,
ik kwam net goed op dreef om al die mooie ddbd modellen verwerkt te zien.

zoals je zegt, kan je veel kwijt op de grotere vorm, en kan je ook in meerdere lagen opbouwen!
Heel leuk om de vele noormalletjes op te verwerken.
Daar is jou cretie een heel mooi voorbeeld van.
Top
groetjes
Tine

Miriam Gubbels zei

Mooie basis mal, die mag niet ontbreken in mijn collectie.
Mooi voorbeeld gemaakt

afke zei

Mooie mal waarop jij heel veel moois hebt gemaakt. Duidelijk beschreven, Dank je wel!
Groetjes van Afke

Antjes kaartcreaties zei

Hoi Joyce, wat heb je weer een mooie kaart gemaakt met deze mal. Er is lekker veel te zien op dekaart. Top!! De mal is zeker een aanrader.

Elly zei

Mooie kaart, veel te zien en mooi opgebouwd.
Groetjes Elly

By XaLu zei

Wat een vrolijk kaartje! Super die tekst die erop staat! Hier maak je mensen toch gelukkig mee als je zo'n kaart stuurt!

Petra zei

Echt heel mooi.

Engelchen zei

Waow, wat een mooie kaart. De dutch doobado mal is gaaf, een mooie basis en daarnaast de kaart gemaakt met andere malen. Een prachtig geheel.
Groetjes Geesje

Josee zei

Wat een mooie kaart, ik krijg echt zin in de winter!

Cobie zei

Super leuke kaart. Al die Noortjes die je hebt gebruikt, heb je een leuk plekje gegeven.
Groetjes Cobie

Cinderella zei

Hallo Joyce,

Kei Gave creatie en een geweldige nieuwe collectie .
Ik ga nog eventjes verder hoppen ben benieuwd wat ik nog ga tegenkomen aan geweldige inspiratie.
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Gerine de Vries zei

Geweldig!
Ben echt onder de indruk van deze mooie kaart.
Een veelzijdige mal, en enorm veel inspiratie weer!
Deze staat zeker op mijn verlanglijstje!

Creatieve groet, Gerine

Crea-Mo's Cards & More zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Ik ben ook groot fan van de shape art mallen. Vooral van de grotere, want daar kan lekker veel op.
Die jij hebt gebruik is ook weer erg leuk. Liefs Monica

Klokje 1969 zei

Wauw Joyce wat een gezellige mooie kaart. Leuk die kleuren/papiercombinatie met de pinquins. Gaat zeker op mijn lijstje voor 5-12. Groetjes Ellen