donderdag 30 augustus 2018

Joy to the World

Er zijn weer erg leuke mallen uit gekomen bij Dutch Doobadoo. Ik heb deze keer de niewe mal  470.713.329 Dutch Fold Card Art Double Display gebruikt.


Het is een mal die ja na tekent en daarna rilt en snijdt. Erg makkelijk en dan vouwen.

470.713.329 Dutch Fold Card Art Double Display

Je hebt dan een super leuk model. En je kunt hem ook kleiner vouwen zodat hij in een a5 envelop past.


Het gebruikte designpapier heet "Holly Jolly" 6011/0571 van Noor! Design.

6011/0571 Paper bloc Holly Jolly

Het zijn mooie tinten die erg goed bij elkaar passen.


Het plaatje is van Bella Lulu 3000/0014 en past er ook perfect bij!

3000/0014 Bella Lulu Knipvel Holly Jolly

Hij is zo schattig! Ook zitten er leuke teksten bij.


Aan de zijkanten heb ik Noor! Design mal 6002/0460 gebruikt.

6002/0640 Happy Holidays Rand met strikken6002/0925 Happy Holidays Arreslee

De leuke arreslee komt ook uit deze collectie.


Op zaterdag 5 januari geef ik weer een Dutch Doobadoo workshop bij Noor & Zo in Waspik. In deze workshop ga je weer 2 leuke scrapkaarten maken. We gaan werken met de nieuwste Noortjes. En leuke bijkomstigheid: jullie krijgen bij de workshopprijs maar liefst 2 nieuwe Dutch Doobadoo mallen ter waarde van totaal € 9,95 waar we direct in de workshop mee gaan werken. Er is zijn nog maar 2 plekjes vrij mocht je het leuk vinden.


Afbeeldingsresultaat voor reseveer hier noor zo10

Wie weet zie ik je dan. En dan verder met de Dutch Doobadoo Bloghop. Want ja een nieuwe release is natuurlijk een bloghop. Vanaf mijn blog mag je al laatste naar het Dutch Doobadoo Blog. Klik maar op onderstaand logo.

Image result for dutch doobadoo

Heel veel plezier met de bloghop en een fijne dag.

Groetjes Joyce

25 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een mooi papier. Je hebt er een erg mooie kaart van gemaakt.
Gr. Margriet R

JOKE zei

Hele mooie mal is dit!! En een prachtige kaart!
Groetjes Joke

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart heb je gemaakt! Groetjes Betha

Cinderella zei

Wauw Joyce dat ziet er superschattig uit
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Unknown zei

Schattige kaart maar ik vind het patroon echt dit keer te ver gezocht. Wat mij betreft een niet kopen. Mar jij hebt er wel kiets heel cools van gemaakt. Super!

sylvia zei

Wat 'n leuke kaart.
Groetjes sylvia koning

JanniedenButter zei

Een super leuke kaart is dit!
De mal is heel mooi !
Prachtig papier en plaatjes.
Groetjes Jannie

Hetty P. zei

Schitterende kaart heb je gemaakt met de nieuwe mal.
Wat kan je er veel op kwijt
Leuke kleuren en plaatje heb je gebruikt
Groetjes van Hetty

Unknown zei

Heel leuk modelletje en wat een toffe kleuren

Rosina zei

OOOHHHH deze kaart is ook al een toppertje...zo een gaaf modelletje en prachtig papier ervoor gebruikt...Ja en dat samen met Bella Lulu is het een echte BEAUTY!!!

groetjes Rosina

Wies zei

Dit is ook een leuk model. Mooie kaart heb je ermee gemaakt. Leuk plaatje, mooi papier en details.
Groetjes, Wies

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat een leuke mal in combinatie met dat papier. Super gaaf

GerJanne zei

Ik kom net bij Mirande vandaan en hier ook al zo'n leuk model kaart met prachtige aankleding! Superleuk!

roelie zei

een prachtig model ddd mal en kaart met mooie mallen en plaatjes verwerkt joyce

gr roelie

Cobie zei

Wat een leuke kaart is het geworden. Ook deze nieuwe mal is weer erg leuk om een kaartje mee te maken.
Groetjes Cobie

Paula zei

Lieve lieve joyce, hopelijk gaan we die volgende week maken. Hij is zo super speciaal

Korie Homan zei

Mooi! Ik zag de mal en hoopte al dat ie door iemand gebruikt zou worden. Als ik deze zie wil ik eigenlijk wel direct aan de slag :D

ellyscard creatief zei

Een prachtig mal en super kaart. Leuke kleuren heb je gebruikt. Echt een vrolijk geheel.
DDD heeft echt prachtige mallen , ben eigenlijk nog steeds verontwaardigd over het feit dat ik een prijs van 25 euro DDD gewonnen had bij een Duitse challenge maar deze nooit heb ontvangen. NIET JULLIE SCHULD HOOR, hun eigen shop stelde dit beschikbaar maar moest het even kwijt.

Astrid van der Linde zei

Wat een superleuk kaartje weer Joyce!! Ik raak toch echt nog wel eens in de knoop met de mallen van Ddbd.......... maar gelukkig vind ik meestal wel ergens een goede uitleg ;) <3

Miranda's Creative World zei

Wat heb je mooi papier en een Mooi plaatje gebruikt!! ❤️

Maia zei

Heel erg mooi deze speciale kaart met de mooie afbeelding!
Je kunt er inderdaad veel leuke dingen op kwijt .
Dank voor de inspiratie!
Fijn weekend
Groetjes Maia

Mia van den Hardenberg zei

Prachtige kaart.

Crea-Mo's Cards & More zei

Wauw Joyce wateen schitterende kaart. De nieuwe DDBD mal is erg leuk. De kleur combinatie is echt prachtig. Dit kaart zou ik graag met kerst ontvangen hoor, hihi. Liefs Monica

Valerija zei

Very cute card. Love the design and wonderful image.

Hermien zei

Super lief kerstkaartje, prachtig papier heb je gebruikt.

Groetjes Hermien