donderdag 18 oktober 2018

Birthday

Toen ik de nieuwe "Birthday" mal en de gave blauwe mallen zag van deze maand begon het m,eteen te kriebelen om aan de slag te gaan!

~
De basismal is eigenlijk nog een verrassing voor jullie maar ik laat het vast stiekem zien. Het is een nieuwe mal van Dutch Doobadoo die eind van de maand uit komt. Deze heb ik bekleed met het Noor! Design "Men's World" 6011/0575.

6011/0575 Paper bloc Men's world

Een prachtige vintage set in bruin tinten.


Bovenaan heb ik de nieuwe "Birthday" stans 6002/1174 gebruikt.

6002/1174 Gouden Border Birthday

Deze heb ik uit wit cardstock gestanst dat past goed bij de basis kaart die ook wit is. Het plaatje heb ik op Noor! Design mal 6002/0971 geplakt.

6002/0971 Blauw Klok

En het middelste klok gedeelte rechts boven in verwerkt. 


In het midden bij het lint heb ik de nieuwe blauwe border gebruikt. Hij zit een beetje verstopt.

6002/1197 Blauw Border met swirls     6002/1198 Blauw Frame Swirls

De swirls die onder de bloemen uitsteken komen van de set met de mooie ronde mal.


Her en der nog wat vlinders die ik gemaakt heb met een pons. Deze heb ik met bruine inkt en een tekst stempel bestempeld.


Ik hoop dat jullie wat inspiratie op kunnen doen van mijn kaart. Zoals jullie vast al gezien hebben loopt er de komende 3 dagen een blopghop met de nieuwe collectie bij Noor! Vanaf mijn blog mag je naar het Noor! Design blog.

Afbeeldingsresultaat voor noor design

Veel plezier met hoppen en een fijne dag!



22 opmerkingen:

hellendegraaf@gmail.com zei

Wow zo n kaart wil.iedereen wel.ontvangen super

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart! Groetjes Betha

Veronica Regazzi - Le Idee di Penelope zei

Really beautiful in this vintage stile! I adore everithing!
I must to finish the hop!!
xoxo
Veronica

Astrid van der Linde zei

Wat een supergaaf kaartje!! En wat zijn die blauwe mallen toch leuk!! Ik weet dat hij al "ouder" is maar die klok mal is ook zo super gaaf!!.......... wordt tijd voor een bijbaantje hahaha...

Bea zei

Prachtige verjaardagskaart in deze kleurtinten Joyce....

groetjes Bea.

Betina zei

superleuke kaart, in hele mooie warme tinten

Alice zei

Zo mooi gemaakt! Mooie kleuren

Alice zei

wouw wat een mooie kaart. alles super leuk. het papier de snijmallen de afbeelding.

hvdkemp@ziggo.nl zei

Supermooie kaart, geweldig in totaliteit

Unknown zei

Bijzonder mooi, zeker in deze vintage kleurtjes. En je hebt mij zeker nieuwsgierig gemaakt naar de nieuwe DDBD collectie. Maar dit is zeker een leuke inspiratie. Vind je gebruik van de klok ook erg leuk. Heel mooi geheel geworden.

Crea-Mo's Cards & More zei

Wauw, wat een prachtige mannen kaart. 😍😍 Super mooie kleurcombi en het designpapier It's a men's world vind ik echt gaaf, net als de hele nieuwe collectie eigenlijk. Groetjes Monica

Unknown zei

Nog zo'n gave kaart... En wat een goed idee om maar een stukje te gebruiken van de klok....... 1 van mijn favo malletjes overigens

Jolanda hilderink zei

Weer zo'n super mooie kaart

Prisca zei

Wat een gave kaart en met kleuren die ik niet gauw pak omdat ik daar dan geen inspiratie voor heb! Maar dankjewel voor deze prachtige maar en de inspiratie die ik hier uithalen kan! Ik ga nu zeker meer met mijn bruine papier proberen te maken.

Groetjes prisca

Inny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Inny zei

Mooie papierset, zowel voor mannenkaarten als voor nostalgische kaarten te gebruiken.Je hebt er een schitterende kaart van gemaakt.

Liefs, Inny

Aartje zei

Dit papier is zo mooi en jullie hebben in deze bloghop al zoveel moois er mee laten zien waardoor hij een steeds groter hebben gehalte krijgt. Ook van deze werkelijk schitterende kaart genoten.
Groeten, Aartje

Josee Heylen zei

Prachtige creatie. Veel leuke details.

Shawn Michael zei

Great post. Articles that have meaningful and insightful comments are more enjoyable, at least to me. It’s interesting to read what other people thought and how it relates to them or their clients, as their perspective could possibly help you in the future.

There's always something great to watch with Netflix or Amazon Prime Video. Choose from popular movies and full seasons of hit TV shows. Enjoy a wide variety of choices, including Action & Adventure, Comedy, Kids & Family, Documentaries, and more. Plus, there are never any commercials.

While seeing generally, if you are looking for more content and entertainment, you can go for Hotstar. If you are always exploring something new to watch, you can go for Netflix. If you want to have the common ground between this two, you can opt for amazon prime.

Regards

www.office.com/setup 2016
www.office.com/setup
microsoft365.com/setup
www.office.com/setup
www.office.com/setup
microsoft365.com/setup
www.netflix.com/activate
www.netflix.com/activate
www.netflix.com/activate

Gaurav zei

maruti stotra pdf को आप हमारे इस वेबसाइट से फ्री में डाउनलोड कर सकते है, Maruti Stotra का पाठ कैसे और अब करना चाहिए l

Gaurav zei

The maruti stotra pdf in Marathi is dedicated to Hanuman Ji, Lord Rama's son and a wind worshiper.

Gaurav zei

श्री स्वामी समर्थ तारक मंत्र | swami samarth tarak mantra pdf | Free PDF Download ·