maandag 27 augustus 2018

ATC Coins

Een leuke nieuwe rage is het maken van ATC Coins. Deze keer zijn het dus geen rechthoekige kaartjes maar ronde cirkels. Zo leuk!


Ik heb de ATC Coins verwerkt op Memorydex kaartjes, zo kun je ze dus ook op andere manieren gebruiken.
  
3001-0004 Artist Trading Coins wit 25 st.

Ik heb verschillende kleuren Distress Oxide aangebracht en ben met water aan de slag gegaan. Hier bij gebruik ik de Sprayer van Tim Holtz. 

15TDA47414 Tim Holtz distress sprayer 57mlSave

Hiermee kun je kleine en grote water spetters maken en dit geeft een nog leuker effect!


Zo heb ik ook deze MemoryDex kaartjes gecombineerd met ATC Coins en de leuke Bella Lulu digi stempels van de Unicorns.

3000/0001 Bella Lulu stansmal memory cards

Bij deze kaartjes heb ik ook nog een set losse bijpassende Coins gemaakt. Echt een super gave nieuwe verslaving!


Ik heb er bij gestempeld en ook embossingpoeder er bij gebruikt.



Lijkt het jou nu leuk om ook deze Memorydex kaartjes te gaan maken? Kom dan naar onze Grote Memorydex dag bij Noor & Zo op zaterdag 1 september. Er zijn nog maar een paar plekjes vrij!

Image result for reserveer hier noor zo

Dan nu verder met onze bloghop. Want bij Noor & Zo hebben we vandaag een super leuke bloghop met onze Memorydex stansmal. Vanaf mijn blog mag je naar het Noor & Zo Blog.

Image result for noor zo

Heel veel plezier en een super leuke dag!

Groetjes Joyce

18 opmerkingen:

Betina zei

superleuke coins en op deze manier de stempels van de tags gebruiken is ook een leuk idee .......

Paula zei

super leuk Joyce, ik ben blij dat ik de coins en memorydexvkaartje al bij je gemaakt hebt.

Unknown zei

leuk,enweer een anedere manier om ze te gebruiken

Louwina Zijlstra zei

heel leuk gemaakt en ook de combinatie is super

Wil zei

En zo gebruik je 2 ideeen in 1. Leuk om de combinatie van elkaar te zien. Je hebt erweer wat moois van gemaakt hoor.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Helemaal geweldig, wat leuk deze combi! Groetjes Betha

Antonette Groenendijk zei

wat een leuke combi.

Unknown zei

wat een inspiratie, ik wil er zelf ook weer aan beginnen... oh oh oh hele mooie creaties <3

Nancy Soetaert zei

ook een leuk idee om de coins op je memorydeskkaartjes te verwerken!
mooi werk!

Unknown zei

Moie kleurtjes gebruikt en inderdaad zo kun je de coins ook gebruiken. Slim

creamaris zei

Ik vind deze coins heel erg leuk geworden. Lekker kleurig.

Anita Wiegers zei

Wat een supertoffe combinatie de MEMORYcards en de coins
En wat een leuke kleuren en elementen

Silvia zei

ooh dat is ook leuk idd, je kunt ze overal bij gebruiken,leuke kaartjes joyce!

Sylvia de Bruin zei

Ik vind ze super super gaaf

Marga's place zei

oh ja. dat kan natuurlijk ook. samen met kaartjes hihi
leuk bedacht Joyce.

Riet zei

Wat zijn ze leuk.....

Unknown zei

Ow zo leuk, deze. Vooral die met die unicorns zijn geweldig.

Astrid van der Linde zei

Superleuke kaartjes weer Joyce!!!