maandag 17 december 2018

PanPastel Workshop - Splash of Colour

Vandaag wil ik jullie en pagina laten zien uit het PanPastel Technieken album wat Miranda Bouhof en ik samen gemaakt hebben voor een workshop. Bij deze workshop maak je bij Miranda een TE gek album en bij mij maak je 5 verschillende technieken met PanPastel, inkt, stempels en veel meer leuks. Er zit zelfs een PanPastel kleuren kaart in!



En in dit album heb ik ook de nieuwe Bella Lulu stempel "Letters" verwerkt.

3002/0104 Bella Lulu Clear Stamp Letters

Echt een hele gave stempel bij je stempel en Mixed Media projecten.




Ik heb hem met bruine inkt bij deze kaart in de hoek gestempeld. Je vlinder fladdert er boven.

CS258 Kaisercraft clear stamp background majestic butterfly

Deze stempel is van Kaisercraft en ingekleurd met PanPastel. Oo dat gaat erg makkelijk!




Op diverse plakken de SCR@P Script stempel van Noor! Design gestempeld met witte embodsingpoeder.

6410/0468 Stempels  Script

Dit is ook één van mijn favoriete stempels.



Lijkt het jou leuk om ook deze workshop te volgen en met een gaaf naslag werk naar huis te gaan? Geef je dan op voor de workshop op vrijdag 25 januari. Er zijn nog enkele plekjes vrij.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Hier nog enkele pagina;s uit het boekje.





Omdat deze Letters stempel nieuw is bij Bella Lulu hebben we er een leuke bloghop mee georganosserd voor jullie. Je hebt vast al veel leuks gezien!

Vanaf mijn blog mag je naar het Noor & Zo blog hoppen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!




5 opmerkingen:

Marianne zei

Kijk wat mooi de vlinder! Je hebt een prachtig boekje gemaakt zeg! Gaaf

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi met de vlinder! Groetjes Betha

Astrid van der Linde zei

Super mooi!! Ik ga er toch nog een paar een keer over doen denk ik!! De workshop was geweldig!!! <3

hellendegraaf@gmail.com zei

Oh wow die vlinder mijn lievelingsdier. Wat is die gaaf. Ben er verliefd op

Fieneke zei

Super mooi!!