maandag 10 december 2018

Bella Lulu Verjaardagskit

Ik ben helemaal weg van deze super gave Bella Lulu Verjaardagskit. Zo maak je een leuke kalender. Er zit chipboard, ringen en de standaard bij.



Ik heb het Noor! Design Pink Petals Designpapier 6011/0594 bij de kit gebruikt.

6011/0594 Paper bloc Pink Petals

Helemaal mijn kleurtjes!


      

Ik heb daar bij ook het gave labelvellen pakket Pink Petals 6011/0412 gebruikt.

6011/0412 Noor! Labelvellen Pink Petals

Er zitten vintage plaatjes bij en erg leuke labels en andere embellishments.

     
   
Natuurlijk her en der wat vlindertjes en parels.

      

Zo heb ik elke maand met andere teksten en labels verwerkt.

       

Ik moet nog een paar maanden maken maar ben al lekker op weg,.


Natuurlijk willen we deze kit met jullie delen middels een leuke bloghop.



Vanaf mijn blog mag je nar het Noor & Zo blog hoppen.

Bellalicious Kit Verjaardag

Heel veel plezier en een fijne dag.














5 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kalender! Groetjes Betha

Sylvia de Bruin zei

Ook al zo mooi

MadebyCarla zei

Heel erg mooi. Niet te druk. Mooie kleurtjes

joke zei

Zo gaaf met het mooie Pink Petals papier.
Groetjes Joke

Rosina zei

Ook deze van jou is PRACHTIG Joyce...heel fijntjes en heel mooi deze kleurtjes ...TOPPIE!!!
lieve groetjes Rosina