donderdag 23 november 2017

Winter Wonderland

Daar is dan de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo. Ik mag daar volgende week vrijdag een demo mee geven bij Noor & Zo in Waspik. Dus kom je gezellig de nieuwe collectie bewonderen en een kopje koffie of thee drinken?


Ik ben begonnen met de nieuwe Shape Art mal 470.703.159. En wat een super gaaf model is het weer!

470.713.159 Shape Art Saphira

Een leuk model waar je mee kan combineren met stansen en designpapier. En dat heb ik dan ook gedaan.


Het plaatje komt van een set 6011/0340 set van Noor! Design.

6013/0340 Knipvellen Season Greetings

Daarom heen een blauwe stans van Noor! Design 6002/0922. Deze past er perfect bij.


Zoals jullie al gezien hebben bij de andere Dutch Doobadoo meisjes hebben we een bloghop voor jullie georganiseerd. Vanaf mijn blog mag je als laatste door hoppen naar het blog van Dutch Doobadoo. Klik maar op onderstaand logo.

Afbeeldingsresultaat voor dutch doobadoo

Wie weet zie ik je vrijdag 1 december bij Noor & Zo. Je bent van harte welkom vanaf 10 uur. De koffie of thee staat natuurlijk klaar. Wie weet tot dan!


23 opmerkingen:

sylvia zei

Hele mooie kaart, ook super mooie kleuren. Groetjes sylvia koning

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart heb je met deze mooie nieuwe mal gemaakt! Groetjes Betha

Jannie den Butter zei

Je kaart is super mooi Joyce!
Prachtige combinatie van mallen.
Heel leuk opgemaakt.
Groetjes Jannie

Bea zei

Prachtige kaart met dit stencil Joyce, weer supermooi....

groetjes Bea.

Christel zei

Supermooie kaart! Je hebt alles zo mooi gecombineerd!

Hennie Filius zei

Supermooie kaart Joyce leuk om na te maken

Dia zei

Een geweldig mooie kaart, mooie kleuren.

Joke zei

Toppie dit is echt super mooi. Wat een kleurenpracht ook. Complimenten hoor.
groetjes joke

Nancy Soetaert zei

de sneekjes waren veelbelovend, jouw creatie met deze mooie kaartvorm vind ik echt ook een toppertje! Een mal waar je heel veel op kwijt kan, lekker tof! Ik hou van blauwe kerstkaartjes, deze is helemaal super!
dankjewel voor de inspiratie!
Nancy

Diny zei

Wat is dit een gave kaart....een super model....heel erg leuk!
Groetjes Diny

Hetty zei

Wat een mooie kaart !!!
Ik ben helemaal om qua de shape-art, wat kan je hier mooi je basis op bouwen.
Groetjes Hetty

Marja zei

Schitterende kaart!...mooi in deze kleuren.
Groetjes Marja.

Creanita60.blogspot.nl zei

Schitterend dit kaart model zo mooi in deze winterse sferen!
Groetjes Anita

Maaike van de Bunt zei

Echt mooie kaart !!
Mooie kleuren.
Groeten,
Maaike

anja zei

Een kaart met een groot Wauw effect. Supermooie kaart. Groeten Anja

Miriam's creablog zei

Hoi Joyce, een mooie sfeervolle winterkaart, maar dat kan ook niet anders ;), zijn we wel van je gewend. gr. Miriam

ricky zei

erg mooi gedaan

Unknown zei

Een kaart in helemaal mijn kleuren, mooi! Groetjes, Anita

Petra zei

Het is een prachtige kaart geworden en helemaal mijn kleur.
Groetjes van Petra

Monica van Dorp zei

Wauw schitterend weer😍😍😍, had ook niet anders verwacht van jou. Ben groot fan van jou kaarten. Altijd mooi in balans en goed in kleur gebruik. De shapeart is zo leuk, die wil ik zeker wel. Groetjes Monica

Thera Rolleman zei

In een woord GEWELDIG . Ik hou van jouw stijl kaarten en ook nu weer!

marjo van soest-van holst zei

Een prachtige kaart met deze mal waar ik van dacht dat die met de combi van het raam moest. Maar nee zo wordt het ook prachtig!
Groetjes, Marjo

Jacqueline zei

Super creatie Joyce
groetjes Jacqueline