donderdag 16 november 2017

Little Gift

Hoe leuk is de kadootjes mal 470.713.560 van Dutch Doobadoo. Ook voor kerst is deze mal erg geschikt. Dat wil ik jullie vandaag op ons blog laten zien.


Ik heb de mal nagtekend op kraft papier en uitgeknipt. Ik vond de combinatie kraft en wit leuk bij het designpapier passen.

470.713.560 Card Art Present Set

Boven aan bij de strik zie je poinsettia stans 6002/0776 van Noor! Design. Ik heb ook hier bij gewerkt met 2 kleuren cardstock.


Ik heb wat Dutch Doobadoo gesso aangebracht op het kraft papier. Dit geeft een leuk sneeuw effect.

870.002.010 Gesso Wit 250 ml

Met een kwast smeer je hier en daar wat gesso. Lekker makkelijk ant het komt niet zo nauw.


Het label kun je uit de rechthoek trekken. Dan zie je het mooie designpapier met kerstman en de Noor! Design stempel "My Wishlist" 6410/0105.

6410/0105 Stempel My Wish List

Deze heb ik met zwarte Versafine op kraft gestempeld. De Versafine inkt geeft een mooi en duidelijk zwarte afdruk. Voor teksten vind ik dit geweldige inkt!


Hier zie je duidelijk het label en hier onder hoe deze uit de rechthoek schuift. 

6002/0776 Happy Holidays Poinsettia

Super leuk dat deze mal die mogelijkheid heeft.


Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: