donderdag 19 oktober 2017

Liefs


Goedemorgen allemaal,

Jullie hebben vast gezien dat de nieuwe collectie van Noor! Design uit is en we een bloghop hebben de komende 3 dagen. 

Ik wil jullie een kaart laten zien met de Paper Piecing Techniek. Deze techniek zal ik aanstaande dinsdag 24 oktober in onze Noor! Design Facebook groep laten zien. Misschien zie ik je daar om 20.30 uur? Mocht je nog geen lid zijn dan kun je dat worden door op onderstaande Facebook logo te klikken.

Afbeeldingsresultaat voor facebook groep

Voor deze techniek heb ik de Noor! Design tulp stempel 6410/0341 gebruikt.


Het mooie designpapier heet "Rustic Christmas" 6011/0541. Het is dus een kerst set maar zoals je ziet kan het ook van andere kaarten.

6011/0541 Paper bloc Rustic Christmas

Ik ben weg van de zachte kleuren van het designpapier.


Ook is deze maand een mini filmstrip uitgekomen. 

6003/0978 Little Happines Filmstrip

Deze heb ik in roze gestanst en daar onder heb ik alleen de stans ge-embost en uitgeknipt in wit.


De tulp heeft een leuke script achter de bloem. 

6410/0341 Silhouettes Flower Script

Dat geeft een super leuk effect. Helemaal met de Paper Piecing techniek.


Ik heb deze keer niet voor een stempel als tekst gekozen maar vooreen Sentiment stans van Noor! Design.

6002/0298 Liefs

Deze zijn zo leuk om bij je kaarten te combineren.


Mijn Facebook live filmpjes kun je vanaf afgelopen week ook op mijn YouTube kanaal bekijken. Je kunt daar het filmpje van de Gesso Resist Techniek vinden. Wil je niks missen? Abonneer je dan nu op mijn kanaal.

Afbeeldingsresultaat voor youtube

Dan verder met de Noor! Design bloghop. Je vanaf mijn blog door hoppen naar het blog van 


Heel veel plezier met hoppen en een ontzettend leuke dag!


30 opmerkingen:

anja zei

Mooie kaart, zo romantisch....en tulpen zijn altijd welkom.

wendy zei

Wauw die filmstrip en die liefs ❤️

Sjan zei

Wat en mooie zachte kleuren

Bea zei

Prachtige kaart Joyce, leuk om te bewonderen...

groetjes Bea.

Louwina Zijlstra zei

Wauhhh he joyce dat is wel een leuke techniek en wil ik graag zien hoe je dat doet.
Mooi papier en mooie stempel
Hier worden we hebberig van hahaha.
Kom zeker kijken dinsdg.

Joke zei

Oh wat een lief kaartje is dit. Prachtig dit papier voor zo'n kaartje.....misschien zelfs wel mooier dan voor de kerst. Dat wordt Liefs past er dan ook super mooi bij. Leuk idee dat paperpiercing van deze tulp.
Groetjes Joke

Jenny zei

Super. Mooie kleuren en dan die tulpen!!!!!!
Groetjes Jenny

roelie zei

prachtig het bloemen kaartje zo en met de super gave filmstrip er bij de mooie zachte kleuren

gr roelie

Crea-Mo's Cards & More zei

Wauw, wat een schitterende creatie weer Joyce. Je maakt altijd zulke mooie dingen. Dat nieuwe papier is echt te gek en heb ik al op mijn verlanglijstje gezet 😉 Groetjes Monica

Josee Heylen zei

Wow weer nieuwe technieken, kan ik nog veel van leren, mooi hoor en dank je wel, ik ga je ook volgen op you tube.

Alice zei

Wouw wat een mooie kaart en wat leuk om te zin dat je van kerst papier een hele mooie kaart voor een andere gelegenheid kan maken. En die film strip vind ik al helemaal leuk. Groetjes alice

Mieke VB zei

WoW, wat een mooie kaart. Ik wist niet dat deze techniek zo werd genoemd. Dit geeft een extra dimensie aan je kaart. Prachtig gedaan. Groetjes Mieke

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart! Groetjes Betha

Creabea84delivered zei

Wat een superlief kaartje; prachtig! :)

Thera Rolleman zei

Ik ken de paper piercing techniek nog niet dus ik ben benieuwd dinsdag. Je hebt in ieder geval een mooi kaartje neergezet waarop ik al weer een paar mallen zie die ik met liefde aan mijn collectie toe voeg

Jolanda zei

Weer een leuke kaart gezien waar ik weer veel inspiratie uit haal, bedankt hiervoor

Heidie zei

Wat een mooie kaart. Mooie zachte kleuren heb je gebruikt. Leuk idee om die stempel zo te gebruiken.

Liefs Heidie

Unknown zei

Joyce, ze blijven mooi, jouw kaarten, ze gaan niet vervelen en natuurlijk kom ik kijken op 24 okt. en anders kijk ik het later wel, heb me net ook geabbonneerd op je you-tube kanaal.

Maaike van de Bunt zei

Mooie kaart, mooie kleuren.
Ik ben benieuwd naar het paper piecing ???!!!
Groeten,
Maaike

Marlies zei

Wat mooi! Die kleuren zijn echt prachtig.

Wijnanda zei

Heel mooi lief kaartje!

Unknown zei

Wat leuk. Het papier is ook prachtig met die rustige kleuren. Ik ga zeker je filmpje volgende week bekijken.
Groetjes Sonja.

Made by Nicolette zei

Mooie kaart, ik ben benieuwd naar de paper piecing techniek. Ik ben persoonlijk niet zo weg van pasteltinten voor een kerstkaart. Ik zou dit design blok eerder voor andere kaarten gebruiken. De mini filmstrip is ook erg leuk. Ik zal eens even op YouTube gaan kijken en abonneren 😁

Groetjes Nicolette

Angelique zei

Hele mooie kaart, prachtig papier, hele mooie zachte tinten. Alles is zo mooi bij elkaar gepast. Gaaf die tulpen zo op de kaart.
groetjes Angelique

kaarten van Mariska zei

Wat een superlief kaartje
groetjes mariska

Dora zei

Wat mooi gedaan, alles is mooi gecombineerd.

Unknown zei

Mooie kleurtjes! Prachtige kaart.

Wijnanda zei

Prachtig ontzettend lief kaartje!

Geer vanne Smeed zei

Heel mooi gedaan en een goed idee om eensweerbij oude stempels te kijken
Ga het zeker eens proberen.
Groetjes Mia

Geer vanne Smeed zei

Heel mooi gedaan en een goed idee om eensweerbij oude stempels te kijken
Ga het zeker eens proberen.
Groetjes Mia