donderdag 31 augustus 2017

Music Sounds bettter with You

Nou de vakanties zijn al weer om. Wat is het gevlogen en wat hebben we het fijn gehad. Ik hoop dat jullie ook een heerlijke vakantie hebben gehad! Bij thuis komst lag er een heel gaaf pakket van Dutch Doobadoo te wachten. Natuurlijk begon het meteen te kriebelen en ben ik er mee aan de slag gegaan.


Ik ben begonnen met de Shape Art Ornament 470.713.154.

 470.713.154 Shape Art ornament

En wilde deze keer een mannen kaart maken. Deze maak ik nauwelijks maar het "Life is a Journey" 6011/0519 papier van Noor! vind ik zo mooi dat ik dat eens wilde gebruiken.


Deze leuke stans van de telefoon 6410/0782 is ook van Noor! Design en vind ik wel erg bij dit thema passen.

6002/0782 Back in Time Telefoon

Het is een leuke vintage kaart geworden.  Het plaatje maakt het helemaal af.


Ik heb er ook een tekst stempel 6410/0068 op verwerkt. Ik vond het wel een leuke tekst.

6410/0068 Dance to the Music

Rondom het designpapier heb ik een randje gedoodeld met mijn Brushmarkers.


Om jullie te laten genieten van de mooie collectie van Dutch Doobadoo hebben we een Bloghop voor jullie georganiseerd. Zo kun je inspiratie op doen en je maakt ook nog eens kans op een te gekke prijs van Dutch Doobadoo.

Vanaf mijn blog mag je naar het blog van MoniqueIk wens je veel plezier met hoppen. Een fijne dag en tot volgende keer.

Groetjes,


25 opmerkingen:

ger zei

wat een leuke maanenkaart is dit geworden

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een leuke mannenkaart! Groetjes Betha

Crea-Mo's Cards & More zei

Wauw, wst een gave kaart heb je gemaakt. Ook weer erg leuke producten die uit zijn gekomen. Groetjes Monica

Snatertje zei

Erg mooi, de kleuren en de vorm van de kaart.
Groetjes Linda Snaterse

Pieta Vrolijk van Wijnen zei

Heel mooi. Gr. Pieta

roelie zei

wat een gave mannenkaart heb je hier van gemaakt ook weer een leuke vorm DDD er voor weer een idee er bij

gr roelie

Bea zei

Super gave kaart met dit mooie stencil Joyce...

groetjes Bea.

lonneke zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Mooie stijl en een geheel. Er zitten veel leuke dingen op verwerkt.
Liefs Lonneke

Unknown zei

Wat een mooie details. Je kunt blijven kijken!

Duwien zei

Wat een mooie kaart! Die is ook super om naar een man te sturen!

Josee Heylen zei

Wow dit is een mooie geworden, heb leuke ideetjes opgedaan, dank je wel en gefeliciteerd met je mooie creatie

Hennie Filius zei

Wat een mooie stoere mannenkaart

Marga's place zei

Als ik kaarten maak,zoek ik alle kleuren bij elkaar en ik vind de combinatie met de mal van deze kaart super mooi!

Angelique zei

Prachtige vintage mannenkaart, heel mooi in de bruintinten. Ik vind deze vorm kaart erg mooi.
groetjes Angelique

Ans S. zei

Super leuke stoere mannenkaart, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Wilma van Bergen zei

Wat een gave mannenkaart, echt heel leuk qua kleuren👌

Made by Nicolette zei

Nou, je mannen kaart is prima gelukt! Heel mooi.

Groetjes Nicolette

Joke zei

Dit is super leuk gedaan zeg. Wat een mooi, originele mannenkaart hebben gemaakt. Echt top.
Groetjes Joke

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Heerlijk nostalgisch, de vorm past er goed bij. Prachtige kleurstelling ook. Mooi! Goetjes, Evelijn

Renate zei

Prachtige kaart, Joyce! Erg mooi model. Ga ik vast aanschaffen.
Groetjes Renate

Unknown zei

Wat een mooie mannen kaart heb je gemaakt,
kleuren combinatie past heel goed samen.

Groetjes Esmeralda

Anniek zei

Je hebt alles mooi met elkaar gecombineerd! Erg leuk geworden :)

Groetjes Anniek

Ela zei

Goed voorbeeld voor een mannenkaart, vind ik persoonlijk altijd wat lastig. Maar jij weet er raad mee met deze mooie materialen! Groetjes Ela

Jannie den Butter zei

Super mooie mannen kaart Joyce!
Heel leuk gedaan hoor!!!!
Groetjes Jannie