zondag 26 maart 2017

Workshop Stempelen deel 7


Dat ik dol ben op stempelen dat weten jullie inmiddels wel. Vandaag wil ik jullie de 3e techniek laten zien die we bij Stempel technieken deel 7 gaan maken.


Ik heb voor deze kaarten de gave Noor! Design Stempelset Autumn gebruikt.

6410/0098 Stempel Autumn

Van deze set heb ik de verschillende blaadjes gebruikt. Dat geeft een geweldig effect.

Ik vind het effect met de kleuren inkt en zwart zo leuk dat ik meerdere kaarten ermee gemaakt heb in allerlei kleurtjes. De Labels heb ik gemaakt met de leuke stansen van Noor! Design die daar erg geschikt voor zijn.

6002/0143 Labels & Tags Label 2   6002/0144 Labels & Tags Label 3   6002/0145 Labels & Tags Label 4

Lijkt het je leuk om ook aan Stempel workshop deel te nemen? Dan staat deze weer gepland op vrijdag 12 mei.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Wie weet zie ik je dan. Allemaal een hele leuke dag gewenst!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen: