donderdag 9 maart 2017

Hugs & Kisses

De nieuwe collectie ligt al weer in de winkels en wat zitten er weer leuke stansen bij! Ik ben helemaal verliefd op de nieuwe Alfabet Banner Stans. Dus die heb ik meteen bij deze kaart verwerkt.


Het designpapier wat ik gebruikt heb ik van Noor! Design - Carpe Diem 6011/0518. Een prachtige set met pastel tinten.

 6011/0518 Paper bloc Carpe Diem

Ik heb van de nieuwe collectie meerdere stansen gebruikt. Onder de bloemen heb ik het schattige blauwe druifje gebruikt. Is het geen schatje?

  6003/3000 Little Happines Blauwe druif

Ook onder een bloementoef vandaag is deze stans erg gaaf!



Er komen ook weer 2 blauwe malllen uit die perfect bij elkaar passen. Een doily en een randstans.

 6002/0783 Blauw  Bloemcirkel6002/0784 Blauw Rand met waaiers

Ik heb de ronde doily links onder het designpapier uit laten steken.


 Ook de border zie in het midden van de kaart. Deze zijn weer prachtig gedetailleerd.



Hier zie je de Alfabet Banner stans nog eens duidelijk. Je hebt vlaggen waar de letters bij zijn uitgestanst en een apart mal voor de grotere vlag. 


6002/0799 One of a Kind Alfabetbanner 29 st

Dat maakt een super combinatie!


 Ik hoop dat je het kaartje leuk vind! Zoals je gewend bent hebben we meteen een bloghop voor jullie georganisseerd met de nieuwe collectie. Zodat je deze op je gemak kunt bewonderen met mooie projecten van alle Noor! meisjes.

Als het goed is kom je van het blog van Ineke en dan mag je nu naar het blog van Jolanda.

Heel veel plezier met de bloghop en tot de volgende keer!


28 opmerkingen:

Diana zei

Goedemorgen Joyce,

Wat een snoepie! Prachtig verwerkt. Die libelle! WAUW
Heel erg mooi!

x
Diana's Creations

Alice zei

hallo Joyce.
wat een super kaart. er is zo veel op te zien... het is maar goed dat je alles er bijgeschreven hebt. moest een paar keer opnieuw naar de kaart kijken, van oja waar zit dat dan haha. maar weer een super mooie geheel.
groetjes Alice

Unknown zei

Waauw joyce, wat een prachtige kaart!!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een prachtige kaart en die kleurtjes, geweldig! Groetjes Betha

Rosina zei

Ach joyce wat een super schattig kaartje ...prachtig in deze zachte kleurtjes...en zulke lieve accentjes er allemaal op...
KNAP gedaan weer...
groetjes Rosina

ellyscard creatief zei

Wat een super lief kaartje Joyce.

Jannie den Butter zei

Het is een schatje Joyce! super gaaf.
De vlaggen mallen zijn geweldig mooi!
Groetjes Jannie

Bea zei

Wat een prachtige creatie in deze mooie zachte kleurtjes, een lief plaatje....

groetjes Bea.

Irina zei

Wauw! Wat is deze ook mooi! Pastel tinten en heel fijn weekje!mooi gedaan!
Lieve groetjes Irina!

Valerija zei

Wow, this is amazing. Love the cute image and soft colours.
Groetjes, Valerija xx

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige baby kaart Joyce !
Echt een schatje . De letter mal is ook helemaal top die staat op mijn verlang lijstje .
Groetjes Doris

stieneke zei

Wat een prachtige kaart in mooie pastel tinten. Groetjes Stieneke.

karien zei

Wat een prachtige kaart in mooie pastel tinten heel mooi!!
Groetjes Karien

Trijntje zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaskt. Ook leuke matetialen gebruikt. Zo leuk dat jullie alkemasl zulke mooie verschillende kaarten hebben gemaakt. Groeten Trijntje

Moni Agila zei

Wat een cute project heb jij gemaakt. Ik ben meteen verliefd op die alfabetbanner.

patty zei

oh gott ist die karte süß, und mit den abc-wimpeln kann man ja toll arbeiten, klasse sache, liebe grüßle, patty

ger zei

wat een mooie kaart en wat zijn de mallen weer super jammer dat mijn portemonnee niet zo dik is dus moet keuze maken gr. gerrie

Yvonne Rijk zei

Wat is dit een prachtige kaart. Zo anders weer dan de vorige kaarten in de bloghop. Dat maakt het hoppen juist zo leuk. Maar ik ben gek op pastel en wat heb je er een mooie draai aan gegeven. Die alfabet banner is ook zo gaaf op je kaart. Deze kaart is tot nu toe echt mijn favoriet. Maar ik weet natuurlijk niet wat voor moois er allemaal nog komt.

Groet van Yvonne Rijk.

Renate zei

Prachtige kaart, Joyce. Wat een geweldig papier is dat Carpe Diem toch!
Groetjes Renate

Unknown zei

So sweet..... mooi geworden

Ingrid@64 zei

Prachtig gewoon en o wat is deze collectie toch weer gaaf en de mogelijkheden enorm 😍

Loes van Hout zei

mooie kaart en de banner staat zeker op mijn lijstje mooie kleurtjes

Dora zei

Schitterend. Alles mooi verwerkt op je creatie. Heel schattig.

Thera Rolleman zei

Het is zeer waarschijnlijk dat het alfabetbanner ook hier in mijn collectie komt. Hoe gaaf is t ie?! Je hebt er weer een prachtig kaartje mee gemaakt.

Margreet zei

Geweldige kaart, Joyce...ik kom ogen tekort bij het zien van zoveel moois!
xxx Margreet

Wijnanda zei

Wat een mooie kaart. Met de prachtige stansen en mooi designpapier.
Groetjes Wijnanda

Heidie zei

Wat een schitterende kaart. Die vlaggetjes zijn super.

liefs Heidie

Wijnanda zei

Prachtige kaart met zachte kleuren. Mooi designpapier.
Groetjes Wijnanda