vrijdag 17 april 2015

Noor! Meisjes Layout - Scrap Challenge


Jullie hebben misschien al wel gezien dat we bij Noor! Design aan het scrappen geslagen zijn. Want wat is er nu mooier dan je foto's verwerken op een layout. Zo ben ik mijn hobby gestart maar na een paar layouts ben ik uit eindelijk toch kaarten gaan maken.

Ik heb wel af en toe foto's van mijn 2 lieve schatten Randy en Duncan gescrapt op mdf boekjes maar layouts niet meer. Nu we bij Noor! hier wat meer aandacht aan gaan geven doe ik natuurlijk lekker mee want het is wel super om te doen.


Corina heeft afgelopen Designteam dag ons wat uitleg hier over gegeven en we kregen allemaal deze leuke foto van het team met de opdracht deze te verwerken naar onderstaande sketch.


 En zoals je hier boven kunt zien is dit mijn layout geworden. Ik heb voor een foto in de kleur sepia gekozen omdat ik dat mooi vond passen bij het papier van het nieuwe Botancal Paperbloc.

Nu leek het ons leuk om jullie ook uit te dagen om met een foto en de bovenstaande sketch aan de slag te gaan. Dus een Noor! Design Scrap Challenge.

Je kunt meedoen met onze challenge tot 15 mei 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te posten in onze speciale

FACEBOOK GROEP

Je mag je creatie ook emailen naar: 
(alle inzendingen worden na 15 mei getoond hier op ons blog)

Omdat dit de eerste keer is dat we een Scrapbooking challenge organiseren hebben we een extra leuke prijs, namelijk een:

 Canon Selphy CP910 in de kleur 

wit van maar liefst € 95,00!



Iedereen kan met dit apparaat in minder dan een minuut thuis professionele foto's printen die lang meegaan. Koppel je smartphone met het ingebouwde wireless toegangspunt voor printen vanaf je telefoon. De ondersteuning AirPrint maakt het je nog gemakkelijker, omdat je kunt printen vanaf compatibele Apple-apparaten zonder software te installeren.


Natuurlijk hebben we een Noor! Design Scrapbook Facebook groep. Klik op het logo om je aan te melden als lid.



We hopen dat jullie allemaal deze leuke uitdaging aan gaan en mee doen. Ik ben erg benieuwd naar jullie layouts!

Liefs,





1 opmerking:

Ellie Bakker zei

Wat een heb je een prachtige layout gescrapt lijkt me erg leuk om ook eens te gaan proberen Joyce. Ik heb nog nooit zo iets gemaakt ik ben alleen maar bezig met kaarten en af en toe een andere creatie. Ik ga proberen om deze uitdaging aan te gaan.
Ps. Het nieuwe Noor magazine is weer super leuk en boordevol inspiratie nogmaals dankjewel ik heb hem bij jou gewonnen.
Groetjes Ellie