zondag 22 september 2019

Grote Dutch Doobadoo Dag

Binnenkort op zaterdag 28 september staat de Grote Dutch Doobadoo Dag weer gepland bij Noor & Zo in Waspik.


Bij mij ga je deze Xmas kaart maken met het Noor! Design Merry Lama papier en bijpassend Bella Lulu knipvel.

470.713.735 Fold Card Art Xmas

Aan de binnenkant heb ik een Pocket gemaakt waar je een label in kunt doen.


Links heb ik de tekst Xmas geplakt en een label met een tekst.

3001/0041 Bella Lulu combideal Merry Lama

De tekst heb ik uit het designpapier geknipt.


Er zijn nog enkele plekjes vrij als je deze gave workshop niet wilt missen! Opgeven kan door op onderstaande flyer te klikken.

Zaterdag 28 september  -  Grote Dutch Doobadoo Workshopdag

Wie weet zie ik je dan! Allemaal een hele fijne dag gewenst.

Groetjes Joyce

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is je kaartje geworden ! mooi gedaan
grtjs,martina