donderdag 15 november 2018

Journey

Hoe leuk is de nieuwe collectie van Noor! Design. Ik ben er al bezig geweest met de nieuwe "At the Zoo" lijn maar het kaartje is nog niet af. Maar ik wil natuurlijk wel mee doen met de Noor! Design bloghop dus heb ik een kaartje voor jullie met de collectie van november. Ook leuk toch?



De mal die ik gebruikt heb is eigenlijk nog een verrassing, het is een nieuwe Dutch Doobadoo mal die eind van de maand in de winkels ligt. Ik heb deze bekleed met het "Happy Travel" papier 6011/0593.

6011/0593 Paper bloc Happy Travel

Een stoere set papier voor zowel mannen als jongens kaarten.



Ik heb diverse labels van de labelvellen van Noor! Design gebruikt.

6011/0411 Noor! Labelvellen Happy Travel

Ook het leuke vintage plaatje komt uit deze set. Er zitten totaal 6 plaatjes bij. Echt een leuke set voor vele combinaties.



Hier nog even een close up van wat labels en swirl.


Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en wens jullie heel veel plezier met de Noor! Design Bloghop. Vanaf mijn blog mag je naar:

Judith

Ik wens jullie allemaal een fijne dag!





7 opmerkingen:

Diny zei

Wow.....wat een PRACHTIGE kaart heb je gemaakt....schitterend!
Groetjes Diny

Zanoni zei

Wat een ontzettend leuke kaart. Helemaal mijn stijl.

Astrid van der Linde zei

Oeh wat een leuke set!!Nog even afwachten dus maar gelukkig ben ik 8 december weer bij jullie hahaha ;)

Unknown zei

Nou, ik ben al weer erg benieuwd naar de nieuwe mal! Het papier is prachtig!

Unknown zei

Sorry, unknown is J. Van der Molen. Moet nog even ontdekken als digidino hoe ik posts eronder zet!

Crea-Mo's Cards & More zei

Ik vind het nieuwe designpapier en de labelvellen At the Zoo echt onwijs gaaf. Wat een super mooi kaart😍😍 het je er van gemaakt Joyce. Groetjes Monica

Alice zei

Wat een super leuke kaart echt zo veel details op te zien. En geeft niet dat dit een kaart is met de andere serie papier. Ik vind hem super😍 groetjes alice