dinsdag 3 mei 2016

PanPastel Workshopdag

Ik ben een groot fan van PanPastel en nu hebben we binnenkort bij  Noor! & Zo een grote workshopdag hiermee. Deze dag zal zijn op vrijdag 27 mei en kost maar 19,95. Voor deze prijs kun je deelnemen aan 6 workshops en krijg je 2 x koffie / thee en een broodje.

Elke workshop zal dus in het teken staat van PanPastel. We horen namelijk vaak "Ik heb het wel maar doe er eigenlijk zo weinig mee" Dus de perfecte dag om weer eens wat leuke technieken hierme te leren.


Bij mij ga je deze kaart met vlinder maken. We gaan aan de slag met structuurpasta, embossingpoeder en stempels. En kleuren de vlinder in met een fijn kwastje.


Ik heb 2 voorbeeld kaarten gemaakt met verschillende kleuren. Je mag natuurlijk zelf kiezen met welke tinten je aan de slag gaat.



Ik ben zelf erg fan van paars en roze maar zoals je ziet is blauw met oranje ook erg mooi.



Op de vlinder brengen we glitter aan met de prachtige glitterpen van Crafter's Companion.

Mocht je het leuk vinden om deel te nemen aan deze workshopdag dan zijn er nog een paar plekjes vrij. 

 Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Wie weet tot dan, we gaan er weer een super gezellige dag van maken!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie vlinder kaarten Joyce!!!Ik kom 27 Mei!!!πŸ’πŸ’πŸ’πŸ˜ƒπŸ™‹

Doris knippenenplakken zei

Hoi Joyce,
Prachtig van kleuren ,heel mooi met de vlinders echt gaaf !
Groetjes Doris

akkina van steen zei

Ik vind het prachtig jammer voor mij iets te ver