donderdag 9 juli 2015

Mixed Media & PanPastel

Afgelopen zondag waren Jolanda en ik lekker aan het brainstormen over een nieuwe workshop Mixed Media & PanPastel. Je snapt het al na 10 minuten waren we allebei al aan de gang.


De workshop zal uit 2 delen. In het eerste deel zullen we dit palet. bewerken met Dutch Doobadoo zwarte gesso en allerlei leuke embellishments zoals je op dit palet ziet.


Het tweede project zullen de harten worden die alvast in de witte gesso gezet zijn. Daar ga ik zo meteen lekker mee verder stoeien.


Nadat we alles hebben geplakt en opnieuw helemaal met zwarte gesso bedekt hebben gaan we er met PanPastel Pearlescent over heen. Dit zijn mooie PanPastel tinten met glitters. Ik vind het zelf een geweldig effect geven.


Dit word dan het resultaat, ik ben er helemaal weg van. En het kan natuurlijk op een gaaf canvas of wat anders.

NOOR & ZO WORKSHOPS

Klik op het logo voor info over de workshop op donderdag 30 juli.

Nou zoals gezegd ga ik snel verder met het volgende project.
Fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen: