woensdag 3 september 2014

Colourstock Challenge - Summer Memories

Vandaag een canvas met mijn lieve mannetjes Randy en Duncan. We hebben bij Colourstock een Summer Memories Challenges dus dacht daar ga ik een vakantie foto bij gebruiken.


Laatst bij de Colourstock DT dag hebben een heel leuk label gemaakt onder leiding van Janet Blaauw daar heb ik geleerd hoe ik met ModgePodge, tissues en wondgaas deze leuke ondergrond krijg.


Je smeert eerst je canvas in met ModgePodge daar leg je de tissues overheen lekker met wat vouwen. Dit smeer je weer in met ModgePodge. Hier overheen leg je hier en daar wondgaas en ook dat smeer je weer in met ModgePodge. Dit droog je een beetje met je heattool en als het bijna droog is kun je er met PanPastel overheen gaan.


Ik heb deze keer gewerkt met de nieuwe Pearlescents kleuren Pearl Green en Pearl Blue. Ik heb van Rayher een setje zee items gebruikt zoals het bootje en reddingsboei. Verder wat schelpjes en gears er bij. Onder zie je een Dutch Doobadoo puzzelstukje 478.007.013 wat ik bewerkt heb met PanPastel er daarna opgestempeld heb met de Noor! Design stempel  6410/0099.


Ook nog een Dutch Doobadoo Cardboard pijl 472.309.002 met de tekst "Beach Vacation" van stempelset 6410/0097.


In de hoeken zie je Dutch Doobadoo Softboard Rooftile 478.007.007 wat ik ook bewerkt heb met PanPastel. Rechts nog een flesje met wat papier en houtjes.


Ik hoop dat jullie de canvas leuk vinden en dat jullie mee doen met de challenge bij Colourstock!


8 opmerkingen:

Els zei

Erg leuke canvas is dit en bedankt voor je uitleg.
Groetjes, Els

Hanny zei

Fantastisch zoals je dit gemaakt hebt, het ziet er prachtig uit, zo leuk om het zo persoonlijk te maken.
Liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Marie-Louise zei

This is beautiful Joyce.

Anita van Merode zei

Hoi Joyce,
wat super geweldig mooi is dit. De kleuren en wat je erop gedaan heb. Leuke foto!!Wil ik ook eens proberen...maar welke modge podge is dat? Ik heb er ook maar ik geloof dat je er verschillende ervan hebt.
Groetjes Anita

KarinsArtScrap zei

prachtig Joyce.
Gr Karin

Joke de Wit zei

Heel mooi gemaakt Joyce.Groetjes Joke

Gitte zei

Wow beautiful canvas.

Unknown zei

Prachtig Joyce! Maar ja, dat kan ook niet anders met die mooie mannetjes op de foto!