vrijdag 1 augustus 2014

Noor! Design Spotlight - Bloghop augustus

Hallo Allemaal,
Vandaag een kerstkaart die ik gemaakt het met de nieuwe Mask Art mal kerstboom 470.713.117 van Dutch Doobadoo. Een tekenmal die je na tekend en utknipt. Zo leuk om te gebruiken.


Ik heb hier het papierblok 6011/0025 van Noor! Design gebruikt. Een kerstblok met ontzettend veel leuke designpapiertjes zoals je kunt zien. Dit blok gebruiken o.a. voor de Spotlight van augustus bij Noor! Design.



Het vintage plaatje komt van knipvel 45 Red Christmas van Hobby Voordelig. Ze hebben erg leuk vintage vellen en deze bestaat uit allerlei leuke kerst plaatjes. Verder zie je de volgende mallen van Noor! Design

Kerstbal stans 6002/2014
Stempelset die past bij Happy Holiday stansen 6410/0111
Kerstman met arreslee 6002/2026
Sneeuwvlok 6002/2018

En niet te vergeten het leuke Softboard koekmannetje 472.309.008 wat nieuw is bij Dutch Doobadoo.


Natuurlijk hebben de andere DT meiden ook hele mooie creaties gemaakt, dus ga zeker daar ook nog even langs. En vergeet niet overal een reactie achter te laten want dan maak je ook nog eens kans op een mooie prijs. Hier de volgorde van de hop.


Heel veel plezier met het bekijken van alle mooie creaties en succes misschien ben jij wel de winnaar.

(Klik op de foto)

Voor degene die het nog niet gezien hebben ik geef ook een leuke Blogcandy weg! Dus doe zeker mee. Klik op de foto dan kun je meteen zien wat je kunt doen om deze mooi vlinder mal te winnen.

55 opmerkingen:

Lia zei

Dat ziet er wel weer super gaaf uit, prachtig kaartje, leuk stencil weer, groetjes Lia

Aartje zei

Wat een geweldig leuke kaart is dit. Leuk ook met dat koekmannetje erbij.
Groeten, Aartje

Trijntje zei

Hoi Joyce wat een prachtige kerstboom heb je met dit geweldig mooie papier gemaakt. Top. Groeten Trijntje

Rosina zei

Woooow Joyce een schitterende kerstboom heb je gemaakt, met heel veel mooie accentjes erop, vooral het plaatje vind ik geweldig leuk ...ook het gingerbread staat er heel leuk op....nu hoppen we weer vrolijk verder naar Tiets....

groetjes
Rosina

manon's kaartenhoekje zei

wauww joyce wat is die weer gaaff en wat is die koekmannetje leuk zeg en wat een grappige naam

groetjes manon

Unknown zei

Leuk met de kerstboom mal, was nog aan het dubben over deze mal. Zo ziet het er heel leuk uit. ook de kleurtjes bevallen mij, echt een kerstsfeertje. hoe warmer hoe meer zin ik in kerst krijg!!!

creacora zei

Ik vind deze mal erg leuk die staat zeker op mijn verlanglijstje erg mooie creatie hen je gemaakt !!

Glenda de Heide zei

Wat een mooi model kaart. Dat koekmannetje is zoooooo schattig! ! Prachtig kaartje. Bedankt voor dat ik mocht langs komen. Nog een fijne vrijdag.

Veel liefs Glenda

de courgette zei

Erg leuke kaart, die vorm mooi hoor!
Groetjes Elly.

riadeno zei

Leuke kerstboom zag al voorbij komen is weer eens iets anders deze mal leuk een afwijkende kerstkaart wat vorm betreft.

Mieke Duckers zei

Prachtig, deze kerstkaart met de boom-mal! Het mooie papier komt heel goed uit!

Vigdis zei

Super gave kaart Joyce. Leuk ook qua vorm.

Maria zei

Mooi hoor Joyce echt kerst zo met deze boom !

Bea zei

Een prachtige kaart Joyce, mooi met al die details er op, doe graag mee aan de bloghop en hop dus weer verder naar de volgende....

groetjes Bea.

Petra-loves-paper zei

wat een supermooie kerstboom heb je gemaakt!

Petra-loves-paper zei

ik bloghop graag mee, rood en groen blijft toch wel ultieme kerstkleur! heel mooi.

Joke Mulder zei

Bloghoppen is erg leuk, maar de kaarten die jullie laten zien zijn weer onovertreffelijk waar komt toch steeds de inspiratie vandaan als ik op mijn zoldertje zit zie ik zoveel spulletjes om me heen dat ik geen keuze kan maken en dan weer zonder een kaart gemaakt te hebben naar bed ga daarom is bloghoppen voor mij interessant
doe ik ideeën op groetjes van mij.

MiqueG zei

Nou Joyce, deze kerstboom mal staat nu Zéker bovenaan op mijn verlanglijstje. Wat een gave kaart heb je ermee gemaakt en wat een details....Ja ook die van DDBD zijn leuk om te verwerken! Bedankt dat je dit hebt laten zien!

Joukje zei

Wat een geweldig mooie kaart!
Ik hop nog even verder.
Groetjes Joukje

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt erg leuk deze vorm weer eens wat anders dan normaal!!

Groetjes José

Unknown zei

Wat een mooie kaart weer!
Ik hop weer door naar de volgende!
Groetjes Mieke Zwart

Karen zei

This is such a stunning and unique card... I adore it! The Christmas tree is so beautifully designed. I love the sweet gingerbread sweetheart, the gorgeous ornament, and of course Santa and his reindeer! Lovely work!

Hugs and blessings,
Karen

Bep zei

Oooow wat is ie gaaaaaf super en dat koekmannetje is zo leuk ook. Super weer joyce

Unknown zei

heel mooi weer

Dinie zei

Heel erg mooi gemaakt
Prachtig modelkaart

Gr Dinie

Unknown zei

Helemaal kerst!

Nellie zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, Joyce!! Super leuk ook om al die verschillende creaties te bewonderen tijdens zo'n bloghop!!

Groetjes, Nellie

jannie zei

Wat mooi weer eens wat anders dan een kaart geweldig joyce.

Unknown zei

Wat een mooie kerstkaart met die mooie mal! Een heel apart kaartje

Sylvia zei

Wauw!!! Super mooie kaart. Mooi papier, mooi plaatje.

Groetjes Sylvia

Ria zei

prachtige kaart Joyce.
Groetjes Ria

Rikie Lansink zei

Een prachtige kerstboom is het geworden...

Groetjes Rikie

Rikie Lansink zei

Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, super...
Groeten Rikie

Marlies zei

Heel mooi kerstboomkaartje, leuk met dat peperkoekenmannetje erop. Groetjes, Marlies

Ghea zei

Schitterende kerstboom in mooi rood en groen....beeldschoon.
Liefs Ghea

irishdance zei

Ik geniet van al die mooie werkjes! Leuk om zo<n kerstboomkaart te mogen ontvangen. Dat is weer iets anders dan een standaard vierkante kaart!

irishdance zei

Ik geniet van al die mooie creaties. Leuke kerstbomenkaart!

M@rgreet zei

Wat een leuke, originele kaart! Prachtig gemaakt!

Anja zei

mooie kleuren combinatie :-)

Janette van Otterlo zei

Leuk kaartje
Grtz Janette

Unknown zei

wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt brengt mij op een idee heb deze mal namelijk ook besteld

Gerrie zei

Leuk hoor die Dutch Doobaboo mallen. Deze is ook weer zo leuk gebru.ikt, super

Antoinette van Bommel zei

Hoi Joyce,
Erg leuk jou kerst kaart gemaakt met deze super mal. Zo maak je kaarten toch weer speciaal. Het plaatje dat je gebruikt hebt is ook erg leuk, lekker vrolijk. Van deze kaart word je ook gewoon heel vrolijk. Fijne dag nog verder, liefs Antoinette

mieke zei

Deze kerstboom is superleuk !!!

Mieke

Hanny zei

Wat een leuke kaart Joyce, erg leuk gemaakt met dit mooie papier.
Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

marleen zei

wat een leuk idee om een kaartje te maken
groetjes marleen

Natasja's Kaarten zei

Ohhh wat een een leuke kaart!

Het papier springt er hier wel erg mooi uit!

En de kerstboom is geweldig!

Groetjes, Natasja

Nancy Soetaert zei

Je kleurrijke en prachtig versierde kerstboom bevalt me heel erg!

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Oww wat een leuke kaart, nu heb ik ook een beeld bij die mal echt wel leuk :D
lieve groetjes Alexandra

kaarten van Mariska zei

wat is die gaaf . ik vind vooral die vorm erg apart.

kaarten van Mariska zei

wat is die gaaf . ik vind vooral die vorm erg apart.

grietje52 zei

je wenst een echt vrolijk kerstfeest,pracht kerstboom

kaarten van Mariska zei

wat een leuke kaart.vooral de vorm van de kaart vind erg gaaf.

kaarten van Mariska zei

wat een leuke kaart.vooral de vorm van de kaart vind erg gaaf.

Moni Agila zei

Heel leuk geworden en ik ben nu al verliefd op die nieuwe kerstboommal. Die kerstman met rendieren heb ik ook, maar die zit nog steeds in de verpakking, maar na het zien van jouw voorbeeld, gaan mijn handen toch wel jeuken.