zaterdag 15 maart 2014

Have a lovely birthday

Vandaag hebben we weer een product dat we uit willen lichten bij Dutch Doobadoo.


En deze keer is dat een Mask Art Stencil  470.715.012.
Ik wil deze gecombineerd met de theepot 470.713.500 laten zien.


De theepot heb ik nagetekend op kraft papier en vervolgens uitgeknipt.
De randen bewerkt met distress inkt van Tim Holt - vintage photo.


Nu leg ik het stencil op de theepot en smeer de pasta met een spatel over heen.


Zodat alle plekken op de theepot bedekt zijn.
Dit doe ik aan beide kanten.


Dit is dan het resultaat met de pasta, deze laat ik een tijdje drogen.
Nu kan ik uit design papier de andere onderdeeltjes na tekenen en knippen.


En het leukste werk de bloemen en stansen er bij.
De kraft tag die je ziet is ook van Dutch Doobadoo 474.007.001.

Gebruikte stansen Noor! Design:
Tekst Liefs 6002/0298
Doily 6002/0303
Libelle 6003/0036
Siervogel 6003/0019

Ga zeker ook even bij de andere kijken voor alle mooie creaties of op de Dutch Doobadoo Blog.

(klik op het logo)

8 opmerkingen:

Hanny zei

Super, wat is dit prachtig gemaakt. Heerlijk om zo foto's te zien hoe het ontstaan is, ik vind het een geweldige mooie theepot!
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Marie-Louise zei

This is beautiful Joyce.

Marlies zei

Heel bijzonder effect geeft dit, mooie theepot geworden! Lieve groetjes, Marlies

Juanita zei

Super mooi zeg!!
Liefs Juanita

May zei

Such a gorgeous creation Joyce...Love it... Hugs May x x

Unknown zei

Hij is prachtig geworden Joyce!

Lisanne zei

Wat een prachtige creatie is dit geworden met zoveel details..

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

made by ineke zei

prachtig Joyce
krijg ook meteen zin om zoiets temaken hihi
resultaat is erg leuk
kom maar op de thee!

groetjes ineke