zondag 20 oktober 2013

Workshops inkleuren met PanPastel


Wij weten het nu zeker, er komen er veel meer die in de ban van de pan raken. Dat wil zeggen die het net zo leuk als wij gaan vinden om stempels in te gaan kleuren met Panpastel. 
Intussen heeft Jolanda van Noor-Design voor ons een mooie flyer gemaakt met de aankondiging van de inhoud van Raff's set. Deze is al door verschillende winkeliers besteld. het zijn gewoon losse kleurtjes
( de keuze van Raffaela) die je zelf in een tray kunt stoppen. 


Gisteren hebben we een ontzettend leuke middag gehad bij Jolanda waar we geleerd hebben
hoe we kunnen inkleuren met PanPastel. En ik kan je zeggend het is echt geweldig om te doen !
En dat het hele gave nieuws dat ik als PanPastel docent nu ook deze les 5 Inkleuren met PanPastel mag geven.
Dit nu samen met Diny Spraken, Annie Fransen, Yvonne van de Berg en Jolanda Bergmans laat het tijdens demo's graag aan jullie zien hoe leuk ze werkt met PanPastel.

En kijk eens hoe ook Noor helemaal weg is van de PanPastel...zelfs onder het eten van een koekje hihi



Wat een snoepie is het toch...

Heb je interesse mail me dan joyce.van.hoeij@planet.nl
dan nemen we wat data's door. Ik ben al druk aan het plannen.


2 opmerkingen:

Juanita zei

Heel mooi Joyce! Het was zeker gezellig en veel om te leren. Ik ben er ook mee begonnen maar moet nog wachten op mijn kleurtjes die ik bij mijn zussie bestellt had op Tiets haar clubdag.
Liefs Juanita

Unknown zei

Wow! Heb heel veel zin in mijn workshop....