zondag 18 juli 2010

Pixie Dust Studio " The Nutcracker " sneakpeek



Hier alvast een sneekpeak voor " The Nutcracker " de nieuwe stempels die uitkomen deze week. En ik kan je zeggen dat ze weer errug leuk zijn.
Ik heb een tasje gemaakt met de Nutcracker, de kerstcharms verkoop ik in mijn webwinkeltje Jolara's Scrapbook.

Wil je nog meer peaks zien kijk dan ook even bij de andere DT leden van Pixie Dust Studio

Kathy - Illustrator

Beth

Cat

Caz

Jacquie

Jana

Joyce

Karen

Lana - Challenge Coordinator

Lisa F

Lisa

Margie- DT Coordinator

Marsha

Shelly

Suzi

Tammy


Ik heb gekleurd met copics, wat ik echt steeds leuker vindt. Wat kan je er toch veel mee. Ik ga weer lekker genieten van het mooie weer. Fijne dag allemaal !

Here a sneekpeak with the Nutcracker. This week the stamps wil be released,
and it will be another great serie of stamps ! Tomorow another peek.




Joyce
xoxo

23 opmerkingen:

mariska zei

Heeej meid

Wat een leuk tasje heb je gemaakt zeg!!

Liefs mariska

chantal zei

wouw schitterend tasje
erg leuk gedaan
liefs chantal

sylvia's hobby blog zei

super mooi hoor

Anoniem zei

Mooi kersttasje, kerstboompje is ook heel leuk, ik heb ze ook.
grtjes
Christa

Corrie zei

Wauwww gaaf tasje Joyce en een hele leuke stempel.

Beth aka BR-T zei

This is such a fun little bag! Beth

Anoniem zei

Wat een super gaaf tasje is dit Joyce.
Echt geweldig leuk.

Groetjes Jannie.

Caroline zei

wat een schitterend tasje, ga ook eens kijken bij je winkeltje want die charms zijn heel leuk
liefs Caroline

*Ellen* zei

prachtig en zo lekker vrolijk is dit tasje

Anita zei

Wat een superleuk tasje!
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
groetjes, Anita

Renata van Miltenburg zei

TOP TAS!

Warme groet,

Renata

Hetty zei

Wat een schitterend tasje en zo'n
leuke stempel

gr hetty

Hetty zei

Wat een schitterend tasje en zo'n leuke
stempel

gr hetty

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk en prachtig kersttasje. Leuke stempel!
Groetjes van Jacqueline

Louise zei

Wat een gaaf tasje en wat heb je de stempel prachtig ingekleurd!.

gr.Louise

Unknown zei

Ziet er gaaf uit mooi gedaan hoor.
groetjes,Lean.

Riet zei

Wat een prachtig tasje Joyce,leuke stempel zeg,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Kaatje zei

wat een cute tasje!

groetjes,
Annika

Jolanda zei

Wat een prachtig tasje heb je gemaakt en wat kan je die stempelafdrukjes toch mooi inkleuren!

Groetjes Jolanda

Sylvia zei

HOi Joyce,

Tjonge wat heb je weer prachtige creaties gemaakt. Ik was eventjes niet aan toegekomen om te kijken bij je op het blogje en ik loop gelijk heel wat mooie kaarten mis. :) Prachtig! En vooral de kerstcreaties zijn om te smullen.

Groetje
Sylvia

Scrappychick zei

What a cute project!

marsha zei

Love your bag! Your colors are fabulous!

Hugs, Marsha

Top 2000 2019 zei

Heel leuk tasje en een erg leuke stempel.
Groetjes Yvonne.