donderdag 15 oktober 2009

Award gekregen van Martha en Ilse


Deze Award heb ik gekregen van Martha en Ilse (Ilse's Plekje) , heel erg bedankt ! Vindt heel erg leuk.
Bijhorend dat ik 10 eerlijke dingen over mezelf vertel, nou hier komen ze :)

1. helemaal verslaafd aan kaarten maken ben
2. dol ben op mijn kinderen en man
3.het leuk vindt om te bloggen
4. veel leer op clubs wat bertreft kaarten maken en scrappen
5.graag ga vissen
5.postzegels verzamel
6.dol ben op verkopen van tuinmeuebels en capingspulletjes
7.koffieleuten
8.2e oorlog interessant vindt en daar graag over lees
9.fiets graag in de bossen
10.weg ben van As the world turns

Ik wil de award graag door geven aan

Nimama
Hobbystudio Ellen
Annemaries Scrapkaarten
Beas blog
Bekker Creations
Crads by Tanja
Coreli Creaties
Gea Creaties
Ilonkas creations
Kreamiek
Scrapaloes
The creations from Eef

11 opmerkingen:

Corrie zei

Hoi Joyce
Gefeliciteerd met je Award!
Groetjes Corrie

Loes Oorschot zei

Dank je wel Joyce voor het doorgeven van deze award! Ik ben er heel blij mee!

Groetjes, Loes

Bea van Ette zei

Hallo Joyce,

Gefeliciteerd met je award en wat lief dat je aan mij hebt gedacht...! Dank je wel!

Groetjes, Bea

SCRAP TALK zei

Hoy Joyce,
Proficiat met je award!
Scrapgrtjs.
xxx
Carine.

Annemarie zei

Gefeliciteerd met je award!
En dank je wel dat je hem aan mij geeft, leuk dat je aan mij denkt. Ik ben er erg blij mee.
Groetjes,
Annemarie

Anoniem zei

efeliciteerd met de award!!

gdankjewel voor de award!!!
wat sympathiek!!!

Eef zei

Hallo Joyce,

Gefeliciteerd met je award en hartstikke bedankt dat je h'm aan mij hebt door gegeven.

Liefs Eef

scraphobby zei

gefelicteerd met je award was net te snel met drukken.gr marian

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Super Joyce.
Harstikke leuk!!
Groetjes,
Jolanda

Ilse zei

Pieps, je hebt een award op mijn blog !

scraphobby zei

hoi Jolara er staat nog een award op je te wachten op mijn blog.
groetjes Marian