vrijdag 5 juli 2019

Happy Birthday Babe

Er is weer een super leuk Bella Lulu Knipvel uitgekomen. Dit veel heet "At the Zoo" en past erg goed bij het Noor! Design "At the Zoo"designpapier.


Ik heb een Dutch Doobadoo basis mal genomen die pas eind van de maand uit komt. Hij is weer zo tof!

3000/0038 Bella Lulu Knipvel At the Zoo

Het Bella Lulu knipvel heeft weer te gekke plaatjes, zijn ze niet schattig?


Het papier zijn lekkere vrolijke kleuren. Daar fleur je helemaal van op!

6011/0595 Paper bloc At the zoo

Ik heb in verschillende laagjes gewerkt van designpapier en wit cardstock.


Natuurlijk mogen de bloemen en blaadjes niet ontbreken. Ik heb blaadjes gebruikt die ik gemaakt heb met een pons van Vaessen.

21435-020 Figuurpons medium 2,5cm-1" esdoorn blad
Ook de gekleurde oranje roosjes zijn van Vaessen. Ze passen perfect bij het designpapier.


Het plaatje heb ik op een Noor! Design blauwe stans verwerkt.

6002/1256 Snijstencil - Noor - Lovely Oval

Daar past het plaatje perfect op.

Vandaag hebben we met het leuke Bella Lulu Knipvel een bloghop. Vanaf mijn blog mag je naar het Noor & Zo Blog. Vergeet niet een reactie achter te laten dan maak je kans op dit gave knipvel.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

Groetjes Joyce



8 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schitterende kaart! Groetjes Betha

Wilma van Bergen zei

Geweldige kaart, vooral vanwege al die heerlijke vrolijke kleurtjes.

Natalie-creatiefje zei

Zo leuk jou eigen stijl in een album of dit geval kaart..vlindertjes en randjes..superlief!!mooie kaart!

Gerlinde zei

Wat een ontzettend tof kaartje!! Heerlijke fleurige kleuren!!
Groetjes Gerlinde

Elly zei

Hier ben ik verliefd, wat een mooie kaart, en wat een schattige afbeelding..ben wel om...
Groetjes Elly

Sas zei

Erg mooi. Lekker fris door dat groen. Groetjes Saskia

Lucky L. zei

Wat een leuk en schattig kaartje! Zo mooi hoe je alles gecombineerd hebt... Is één van mijn favorietjes in deze bloghop!
Groetjes Ingrid

Annemieke zei

Ze mooie kaart met die leuke afbeelding.