donderdag 28 maart 2019

Cutie

Om van te smullen is de nieuwe Dutch Doobadoo collectie. Ik ben er dan ook meteen mee aan de slag gegaan toen ik deze binnen kreeg.


Ik heb gekozen voor de Dutch Doobadoo Shape Art mal. Aan de zijkant kun je leuk een label uit laten steken.


Ik heb er een baby kaart van gemaakt met het mooie Noor! Design baby papier met bijpassende labelvellen.



Het plaatje heb ik in een blauwe Noor! Design mal geplakt. Natuurlijk wat mooie bloemen en takjes er bij om het af te maken.


Met SCR@P Stencil 6002/0864 heb ik de leuke pocket gehaald en gecombineerd met het designpapier.

6002/0864 SCR@P Scrapbookstencil Mini Envelopes

Ik heb er 2 labels in gedaan die ik gestanst heb met Noor! stans 6003/0079.


Hier kun je leuke teksten en labels zien die uit de labelvellen set van Noor! Komt.

Deze kaart gaan we op vrijdag 24 mei in een ochtend workshop van 10.00 uur t;/m 12.30 uur bij Noor & Zo in Waspik. Lijkt het je leuk om te komen? Geef je dan gezellig op!

Afbeeldingsresultaat voor reserveer noor & zo

Nu verder met de bloghop. Vanaf mijn blog mag je door hoppen naar het blog van

Ik wens jullie een fijne dag en tot snel!



20 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Wat een wondermooie roze babykaart met deze kaartvorm, leuk om hier zoveel variaties mee te zien!
Dank je wel voor de inspiratie!
Nancy

Sylvia de Bruin zei

Super mooi

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schattige babykaart! Groetjes Betha

Handmade By Yvonne zei

prachtige babykaart!
mooi met die labels en envelopjes
bedankt voor t delen Joyce.
groetjes Yvonne

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat een snoezig babykaartje heb je er van gemaakt

Lucky L. zei

Wat een lief en schattig kaartje! Je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt!
Groetjes Ingrid

Bea zei

Joyce deze babykaart is superlief.....

groetjes Bea.

Engelchen zei

wat is deze super mooi geworden.

groetjes Geesje

Marianneke zei

Wat een ontzettend schattig babykaartje. Bedankt voor de tip.

marian zei

Een schattig baby kaartje en hele leuke bloemen groetjes marian

Gina zei

Prachtige kaart ! Zo mooi versierd ! Groetjes, Gina

Lut van den Berghe zei

Aaah Wat een liefie!

Ellen zei

Wat een geweldig leuke, lieve, schattige en op en top gave babykaart! De materialen zijn dan ook super, maar je moet het toch maar weten te combineren tot dit mooie geheel. Bedankt voor de inspiratie!

groetjes, Ellen

Wilma van Bergen zei

Wat een lief kaartje zeg. Helemaal mijn kleurtjes😍

Cobie zei

Super schattig dit babykaartje!
Groetjes Cobie

Gerlinde zei

Wat een heerlijk zoet en schattige kaart is het geworden!! Echt onwijs gaaf!
Groetjes,
Gerlinde

Dora zei

Prachtige kaart.

Yvonne van de Ven zei

Wat een super leuk en lief babykaartje Joyce!
Groetjes Yvonne

Marina zei

Wat een prachtige babykaart Joyce.

Groetjes Marina

Adriana zei

Deze is echt te schattig😍 Wat er n mooie kaart!