zaterdag 9 juni 2018

I Smell Rainbow


Hebben jullie ons nieuwe merk Bella Lulu al gezien? Dit is het merk van de winkel Noor & Zo. We hebben super leuke artikelen zoals Digi stempels, knipvellen en stansen.


Omdat we jullie graag willen laten zien wat we allemaal hebben starten we vandaag een bloghop. En deze keer staan de Memorydex kaartjes centraal.


Ik heb een wit Memorydex kaartje gepimpt met het Noor! designpapier Fantasy Fields.

6011/0566 Paper bloc Fantasy Fields

Het zijn mooie zachte kleuren die erg mooi bij elkaar passen.


We hebben bij Bella Lulu ook knipvellen en deze van de Unicorns past perfect bij het designpapier.

3001/0001 Bella Lulu Knipvel Unicorns

Ik ben er helemaal weg van! Daarom heb ik één van de leuke plaatjes met tekst natuurlijk verwerkt op mijn Memorydex kaartje.


Natuurlijk wat bloemen en vlinders er bij want daar ben ik dol op!

Bella Lulu Rolodex / memorydex kaartjes 25 st. wit

We hebben de Bella Lulu Memorydex kaartjes in wit, zwart en kraft dus voor elk wat wils!


Op zaterdag 21 juli organiseren we ook een super leuke Bella Lulu workshop dag. Dus lijkt het je leuk? Geef je dan gezellig op door op onderstaande foto te klikken!

Zaterdag 21 juli -  Grote Bella Lulu Workshopdag

Jullie zijn bijna aan het eind van de Bella Lulu Bloghop. Want vanaf mijn blog mag je naar het blog van Noor & Zo.

Image result for noor en zo

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en er wat inspiratioe van op doen.

Tot de volgende keer en een hele fijne dag!


17 opmerkingen:

ayten mallo zei

Ooohhh wat een lief kaartje! !! Wordt er blij van ! Groetjes ayten

Esther .. zei

hey Joyce
Wat een schatje heb je weer gemaakt !
Ik heb zelf ook al een aantal lily kaartjes gemaakt, die met het knipvel,
en dan er natuurlijk bij gehandletterd,
Zo leuk, die knipvellen,
Ik ga verder naar de laatste hop..... groetjes Esther

Sylvia de Bruin zei

Zo schattig ook helemaal jou stijl , geweldig

Petra zei

Ik blijf de Unicron erg leuk vinden. Ook dit is weer een super kaartje

Margreet zei

Ik heb de Memorydex kaartjes al wel in huis, maar nog niet gebruikt. Dank voor de leuke inspiratie!
xxx Margreet

Wijnanda zei

Schattig kaartje met Lily. Mooie bijpassende kleuren. Ontzettend leuk alles van Bella Lulu!

Sas zei

De unicorns blijven lief! Mooi gedaan

Astrid van der Linde zei

Ik ben gewoon echt serieus verliefd op dit kaartje!!! Hier mag je wel een live van maken :) Echt Joyce wat is ie gaaf......... eens even kijken of manlief me al voor gek verklaard als ik me weer op geef voor een workshop haha.........

Jolanda Etman zei

Wat een fantastische kaartje Joyce.

Natasja Buntjer zei

Wat een prachtig kaartje...…….
Leuk dat er ook een tag in is verwerkt...…. er past toch best een hoop op zo'n kaartje hihi

Beisforbeauty zei

Wat is deze lief

Liefs Cindy

Astrid zei

Een ontzettenf lief kaartje voor kleine meisjes

Thera Rolleman zei

Super lief! En ook ik voel de memory dex kaartjes kriebel opkomen.....

Unknown zei

Erg leuk de pastel kleuren !

Crea-Mo's Cards & More zei

Prachtig en schattig, maar ben ook niet anders van jou gewend. Je maakt altijd zulke mooie kaarten. Ook deze weer met Lilly Luna, zo lief���� Groetjes Monica

Crealientje zei

Wat leuk die unicorn!
Leuk kaartje!
Mooie zachte kleurtjes gebruikt.
Ik had deze serie nog niet gezien!Ik ben nu al fan :) hahaha. Ga zo maar even googlen.
Fijne Zondag verder en liefs Crealientje.

Vigdis zei

Lily is zo schattig. Superlieve kaart heb je gemaakt. Hou van deze kleuren.