maandag 23 april 2018

Dutch Doobadoo Bloghop

Jullie hebben vast al gezien dat er weer een super leuke collectie van Dutch Doobadoo uit is.


Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe Tri Shutter Fold Card.


Een super gaaf vouw model. Ik hou daar ontzettend van en ze zijn zo gemaakt met een Dutch Doobadoo mal. 


Het designpapier is van Noor! Design "Prima Ballerina".


Het zijn mooie pastel tinten met diverse motieven.


Ik heb de stans van de ballerina schoentjes er ook bij gecombineerd.


Een leuke stans die mooi tot zijn recht komt zo.


Ik heb aam de rechterkant een extra vouw gemaakt. Ik vond dit wel erg mooi staan bij dit model.


Op linker binnenkant heb ik een pocket gemaakt met het designpapier en er 2 labels in gedaan. Gemaakt met een vintage Flourish stans van Noor! Design. 


Aan beide zijkanten heb ik een Noor! Border geplakt. Dit maakt een mooi geheel.


Hier zie je hoe mooi de hoek vouwt. He kunt deze kanten erg leuk decoreren.


We gaan deze kaart maken op de workshop op 11 mei. Het is een Dutch Doobadoo workshop waar bij we 2 kaarten gaan maken en deze is er éém van. Je krijgt er de 2 Dutch Doobadoo mallen GRATIS bij! Er zijn nog 3 plekjes vrij.


Nu verder met de bloghop. Je Komt van het blog van Mirande en mag door hoppen naar het Dutch Doobadoo blog.


Heel veel plezier met de bloghop en een fijne dag!

Groetjes Joyce

35 opmerkingen:

sylvia zei

Super mooie romantische creatie.
Groetjes sylvia koning

facepainting zei

Wat een prachtige mal en wat heb je er een super mooie creatie van gemaakt.
Heel veel te zien en ik heb weer inspiratie opgedaan.
Groetjes Petra

Creanita60.blogspot.nl zei

wow wat een beauty heb je ervan gemaakt echt schitterend is deze zacht lieve kleurtjes!
groetjes Anita

Riet zei

Je kaart is super met mooie details erop.....
Groetjes Riet

Unknown zei

leuk model kaart en de kleuren bij elkaar ook
groetjes adddie

Astrid van der Linde zei

He Joyce!! Super mooi kaartje! En wat gaaf dat we die 11 mei gaan maken!! Dan ben ik erbij namelijk hahahaha, super gaaf! En die tag gaat op het verlanglijstje! Wat een leukerd!Ik wilde dus ook zeggen die kaart wordt er een voor op de todo list maar dat wordt dus 11 mei! Zo leuk! En ik vind dit kaartje zo gaaf! ;)

Marga's place zei

Wat leuk om te zien dat er zoveel mogelijkheden zijn met deze fold card. Deze kaart is fantastisch bewerkt en er is zoveel te zien.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaart met prachtige kleurtjes! Groetjes Betha

KarinsArtScrap zei

een schitterende kaart Joyce en prachtig bewerkt.
Gr Karin

Bea zei

Wat een schitterende creatie en zo'n mooi model Joyce, toppie....

groetjes Bea.

Sylvia kaarten en zo. zei

Alles aan deze kaart is prachtig,maar het leukste idee vind ik de pocket op de kaart. Top Joyce!

creamaris zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Margriet zei

Een heel schattig kaartje met lieve kleurtjes!!
Gr. Margriet R

Diny zei

Schitterend Joyce......wat een gave creatie!
Groetjes Diny

Familie Ef Milder, Gendt zei

Prachtige wandkaart. Mooie zoete kleuren.

Familie Ef Milder, Gendt zei

Prachtige danskaart. Mooie zoete kleuren.

Cards en Box bij Lady M zei

Wat een mooie mal je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt groetjes maartje

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat een snoepje heel lief

Unknown zei

Lieve zachte kleuren..wat is hij leuk geworden

Colinda froger zei

Deze kaart helemaal geweldig dat papier ik word er vrolijk van

Cinderella zei

Hoi Joyce wat een geweldige serie weer en wat een mooie creatie heb je gemaakt ermee .
Jammer dat het weer voorbij is deze bloghopronde nu nog eventjes naar DDBD en dan zit het er weer op .
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Crea-Mo's Cards & More zei

Het is heel erg, maar ik heb mijn reactie van Monique gekopieerd bij jou, want jullie inspireren mij echt zo veel.
Prachtige creatie weer😍😍 Super mooie kleur combi heb je gebruikt. En al mijn favoriete Noortjes ook nog 🙈🙊 Één van mijn favoriete creaties Monique en Joyce. Dutchdoobadoo mallen zijn echt een verslaving 🙈🙊. Groetjes Monica

Jacqueline zei

Wat een mooie creatie heb je gemaakt en de kleuren zijn ook prachtig.
groetjes Jacqueline

Unknown zei

Ik vind deze echt heel mooi. Ben dan ook helemaal verliefd op dat papier, het heeft zulke lieve kleurtjes. En dit model kaart (de tri shutter) is ook echt een must have. Hij staat echt op mijn verlanglijstje. Misschien kun je nog aangeven van wie dat schattige plaatje is?

Anita zei

Mooi vooral de kleuren combinatie!!

Diana Dijk zei

Wat een mooie kaart met mooie kleurencombi's. Zo heb ik ook ineens een duidelijk beeld hij de mal van Dutch Doobadoo :)

Elly zei

Prachtig!

Diana Dijk zei

Wat een mooie kaart!!

Greta M. zei

Wat een lieve kaart. Prachtig model.

Dia zei

Wat een mooie kaart, een mooie bloghop met mooie creaties.

ger zei

wat een schitterende kaart is dit geworden echt super hoor JOYE

Alie zei

Erg mooie kaart geworden mooie pastel kleuren.en een lieve ballerina.gr,Alie

Alie zei

Mooie kaart,vooral de pastel kleurtjes.gr,Alie.

Maia zei

Ooooo wat is deze creatie schitterend, weer een echte Joyce look met dat romantische tintje!
Erg mooi dat plaatje en de leuke tags, eigenlijk alles is zo mooi gemaakt!
Groetjes Maia

hellendegraaf@gmail.com zei

Heel erg gave kaart