donderdag 22 februari 2018

Surprise Workshop


Vandaag een vintage kaart voor jullie met het leuke SCR@P papier van Noor! Design. 




Het designpapier heet "Love this Life Girls". Naast leuke designs zitten er ook leuke teskten enzo in het pakket omdat het eigenlijk voor Project Life gemaakt is.

6011/0536 SCR@P Design Paper Love this Life Girls

Maar zoals jullie zien kan het ook super leuk voor een kaart.




De basis van de kaart heb ik gemaakt met een nieuwe mal van Dutch Doobadoo 470.713.322. Deze ligt vanaf 1 maart in de winkel ligt.

470.713.322 Swing Card Art Circle

Natuurlijk heb ik ook diverse stansen van Noor! Design gebruikt.



Het vintage plaatje heb ik op het blauwe frame 6002/0639 geplakt. Deze past mooi bij de Dutch Doobadoo mal.

6002/0639 Blauw Ovaal sierlijk     6002/0934 Border Blauw

Aan de zijkanten heb ik border 6002/0934 geplakt. Deze heb ik uit wit papier gestanst op een eenheid te krijgen.






Uit de nieuwe serie heb ik een stans uit de Mixed Up serie gebruikt. Deze kan dus ook super leuk bij je vintage kaartjes. Ik heb hem door geknipt en in 2 delen verwerkt.

6002/0979 Mixd Up Stansmallen Honingraat- muur

Ik heb de honingraat gebruikt en er zit ook nog een muur stans bij.




Nog wat vlinder en bloemen maken de kaart af. Onder de bloemen steekt een leuke stans van blaadjes 6002/0941.

6002/0941 Garden Swirlleaves

Deze heb ik wat kleiner geknipt zodat de blaadjes mooi onder de bloemen vandaan komen.



De leuke tekst komt ook uit het scrap papier en heb ik uitgeknipt en met foamblokjes opgeplakt.

Bij een nieuwe collectie hoort natuurlijk een bloghop. Vanaf mijn blog mag je naar t blog van:

Annette

Lijkt het jou leuk om deze kaart ook te maken? Kom dan vrijdag 2 maart naar de Surprise Workshop van 10.00 uur t/m 12.30 bij Noor! & Zo in Waspik. Voor maar 12,50 maak je deze kaart en krijg je het Dutch Doobadoo Card Art model er GRATIS bij!

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier noor zo

Wie weet zie ik je dan! 

Groetjes

Joyce

20 opmerkingen:

Hanny M. zei

mooie kaart, top

hellendegraaf@gmail.com zei

Gaaf zeg hier houd ik van geweldig

Alice zei

wat een mooie kaart. die nieuwe snijmal vind ik echt helemaal te gek. en leuk papier zeker mooie voor een kaart.
groetjes Alice

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een mooie, lieve kaart Joyce, en een supergave mal.

Louwina Zijlstra zei

Hoi Joyce,

Wat heb je die kaart supermooi gemaakt en die honingraat en die muur staat er zeker heel mooi bij.
Mooi papier heb je gebruikt๐Ÿ˜.

Groetjes van Louwina

Betty V. zei

heel mooi je kaart!

Unknown zei

Super leuk joyce

Marga's place zei

Een mooie kaart zoals we gewend zijn van Joyce. Ik zag geen bloghop staan maar wel workshop met het nwe designpapier.
Verder wel de 2 stansen van de nwe collectie. Dus ik ga ervan uit dat dit ook bij de bloghop hoort. Zo niet dan blijft het een super kaart ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

Willemien Leijten Senders zei

Geweldige kaart ,ga zeker de mal kopen,vind het een romantisch en tegelijk een lieve kaart

miriam_workshop zei

een echte Joyce kaart ....gewoon weer prachtig zoals altijd . Gr. Miriam

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha

Maaike van de Bunt zei

Wat een mooie kaart !
Die honingraat-mal is echt mooi !!
Groeten,
Maaike

piwee zei

heel mooi kaartje

Marjan zei

Ik vind dit soort kaartjes altijd lastig om te maken, jij hebt hem mooi uitgewerkt!

Anita van den bergh zei

De mallen zijn leuk, eenvoudig te gebruiken maar de creaties zijn prachtig.๐Ÿ‘

Heidie zei

Wat een schitterende kaart. Mooi hoe je de stanzen hebt verwerkt.

Liefs Heidie

Crea-Mo's Cards & More zei

Wauw Joyce, wat is je kaart weer schitterend ๐Ÿ˜๐Ÿคฃ. Moet zeggen dat ik toch wel en groot fan van je ben en hoop ooit eens een workshop in levende lijve van je te mogen volgen. Tijdens de live workshops op Facebook leer ik ook al zoveel van je. Maar even over de kaart, daar gaat het hier tenslotte om ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™Š Mooi papier, mooie kleuren, mooie opbouw en super gave mal van ddbd en de mooie stansjes van Noor Design die je weer hebt gebruikt. In een woord SCHITTEREND ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜Groetjes Monica

Wies zei

hele mooie vintage kaart. Leuk om te zien dat de honingraat mal hierop ook goed te gebruiken is. Leuk kaartmodel.
Groetjes, Wies

Thera Rolleman zei

Wat een schitterende kaart, Jammer dat ik 2 maart moet (of eigenlijk mag) werken. Groetjes,
Thera

Dinek zei


Geweldige kaart, zo fijntjes groetjes Dineke