maandag 18 december 2017

Little Miss Perfect

Hallo Allemaal,

Deze keer wilde ik eens iets anders maken dan een kaart. Dus heb ik het MDF verfpalet van Dutch Doobadoo gebruikt.


Ik heb de vorm nagetekend op het Noor! Design designpapier Ten Miles 6011/0524.

460.440.020 MDF Art Paint Palette    

Mooie frisse tinten in groen en blauw.


Het plaatje is van een uitdrukvel van Wee Stamps.

6011/0524 Paper bloc Ten Miles

Die heb ik op de Noor! Design klok geplakt.


De schattige paraplu 6003/0084 heb ik opgebouwd in 2 kleuren.

6003/0084  Vintage Flourishes Paraplu

Deze komt uit de nieuwe collectie van Noor! Design.


Natuurlijk een nog een bloemen toef. Die mag niet ontbreken.

6002/0934 Border Blauw

Aan de zijkant uit cardstock nog een Noor! Design border. Deze combineer ik graag bij mijn designpapiertjes.


Natuurlijk hoort bij de nieuwe Noor! collectie ook een bkloghop. Je mag van mijn blog naar het blog van Judith.

Verder wil ik jullie even laten weten dat ik dinsdag 19 december live zal gaan in de Noor! Design groep. Ik laat je dan de mogelijkheden zien met de nieuwe Condoleance serie van Noor! Kom je gezellig kijken in de Noor! Facebook groep om 20.30 uur?


foto van Joyce En Lars Martens.

Heel veel plezier met hoppen en tot de volgende keer.



24 opmerkingen:

Hennie Filius zei

Wat een leuk idee ik heb dat verfpalet ook in de kast liggen, ga het maar eens te voorschijn halen

Antoinette hol zei

Wauw deze is anders als anders maar oh zo leuk ....

Unknown zei

Hoi Joyce wat een prachtige creatie heb je gemaakt van het ten miles papier, super leuk zo met het verf palet
groetjes Ina

Bea zei

Prachtige creatie met dit schilderspalet Joyce, vind de kleuren ook erg mooi...

groetjes Bea.

ellyscard creatief zei

Wat een prachtieg creatie en dat met zulke mooie kleuren.

Elizabeth zei

Mooi! Wat een leuk idee!

Joke zei

Wat een super mooi en fris van kleur verfpalet. Echt super gedaan vind ik.
Groetjes Joke

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi! Groetjes Betha

Sylvia de Bruin zei

Geweldig mooi deze kleurencombinatie

Marga's place zei

Leuk idee met het MDF verfpalet!
Zou ik niet opgekomen zijn.tip!
En natuurlijk kijk ik weer naar jouw live uitzending want ik heb de "ingrediënten "daarvan al in huis hihi

Chantal Boeren zei

Wat een super leuk schilderspallet heb je gemaakt!!

Beisforbeauty zei

Wat een mooi idee zo

Liefs cindy

Jessy meskens zei

Hoi Joyce wat leuk gedaan ben ook helemaal weg van het paraplutje . Gr jessy

gerrie zei

Wederom een mooi kaartje GRTZ Gerrie

Nancy Soetaert zei

Een nieuwe release vol variatie en thema's! Superleuk!
Wat heb jij iets moois gemaakt met dat schilderspallet, tof papier en leuke combinatie van malletjes! het nieuwe parapluutje/parasolleke komt zeker op mijn wenslijst.
Benieuwd naar je condoleancekaartjes. De stempelset heb ik ook, vind de stempels schitterend!
Nu snel verder hoppen, ik ben benieuwd naar de rest!
groetjes
Nancy

Esther zei

Heel erg gave kleuren, mijn kleurtjes. Ik hou dr van!!

Heidie zei

Wat een prachtige creatie. Mooi met die paraplu.

Liefs Heidie

ger zei

prachtige kaart super hoor

Maaike van de Bunt zei

In een woord: prachtig !!!
Groeten,
Maaike

Wijnanda zei

Oh, deze kleuren vind ik extra Mooi! En sowieso een heel leuk kaartje!

lonneke zei

Wat een mooie kaart. Erg mooie kleuren en papier combinatie.
Groetjes Lonneke

monique zei

schattig

Hannie zei

Wat een zonnig kaartje. Ik vind de kleuren erg mooi, ik word er meteen vrolijk van

Thera Rolleman zei

Prachtige kleurcombinatie en super mooie creatie ermee gemaakt. De lieve paraplu kon ik ook niet laten liggen (net als de meeste andere vintage florishes overigens😋)