zondag 30 juli 2017

Love

Binnenkort hebben we bij Noor & Zo weer een super leuke workshop dag gepland namelijk de "Grote Mixed Media" workshopdag. Je snapt het al deze dag staat helemaal in het teken van Mixed Media.


Voor maar 22,50 volg je een compleet verzorgde workshop dag waar je 4 Mixed Media projecten maakt. Dit is incl. koffie / thee en lunch.



Deze dag mag je bij mij en Brenda aan de slag met MDF van Dutch Doobadoo in combinatie met PanPastel.

460.440.120 MDF Art  Word Love


Hier bij gebruiken we ook de leuke stansen van Noor! Design die we allemaal op kleur brengen.


En tja zoals meestal is het kliederen bij mij haha die naam heb ik inmiddels wel gekregen. Daar voor zijn de nieuwe Mixed Up Mask van Noor! een leuke combinatie.

6002/0833 Mixed Up Mask stencil - Baksteen

Je ziet hier het mooie steentjes mask 6002/0833. Is deze niet gaaf?


Mocht je het leuk vinden om ook deel te nemen aan de workshop dag op vrijdag 15 september. Geef je dan gezellig op!

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Om jullie van de nieuwe SCR@P en Mixed Up collectie te laten genieten hebben we er een leuke bloghop van gemaakt met het Noor! Design SCR@P team. Vanaf mijn blog mag je naar het blog van Raffaela   hoppen.

Heel veel plezier en een super leuke dag vandaag!


27 opmerkingen:

annemarie zei

Wat is die gaaf zeg, die kleuren zijn super.
Helaas kan ik iets naar die dag maar zie vast veel foto's voorbij komen.

Groetjes Annemarie

Heidie zei

Wat een mooi mix media project. Helaas kan ik niet naar de workshop, dan ben ik lekker op vakantie.

Liefs Heidie

Claudia's kaartjes zei

Wat leuk, Joyce, en zo leuke kleuren

xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Wil Frutsel zei

Wauwww Joyce wat prachtig en dan die schitterende kleuren. Een mooie DDD waar je alle kanten mee op kan, en je hebt het nieuwe maskeer mask zooo mooi gebruikt. Top gedaan!! xx Wilma

Lia vdB zei

Je weet... ik heb niks met love en geen kinderen, maar eerlijk....dit is heel mooi en.... natuurlijk ben ik er de 15e september! Snipperdag al een half jaar geleden aangevraagd.

Hartelijke groeten,

Lia

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je erven gemaakt Joyce. Mooi ook in deze kleuren, lekker fleurig. Leuk gedaan met het stencil van den bakstenen. Er is een heleboel moois op te zien.

Groetjes, Astrid.

Unknown zei

Wat een mooie kleuren heb je gebruikt.
Heel leuk effect met die structuurpasta en die foto maakt het helemaal af. Prachtig.
Groetjes Sonja

happybeppieblog zei

Wat een prachtig project, krijg er gewoon inspiratie van Joyce. Top

Cobie zei

Heel mooi hoe je de nieuwe mask hebt gebruikt op deze leuke creatie!
Groetjes Cobie

ayten mallo zei

Erg leuk zo met de foto van je kids!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig gemaakt. Ben zelf tegenwoordig ook gek van mix media. Groetjes Betha

Prisca zei

Wouw zo ontzettend gaaf is deze geworden. Ik wil nog een keer heel graag een workshop mix media volgen maar kan helaas die datum niet dus hou jullie in de gaten want hoop dat dit niet de laatste workshop is doe jullie hiervan geven. Ik vind die steentjes mask helemaal geweldig en je kleuren super mooi.

Groetjes prisca

Marjan zei

Wat een mooie kleurencombi en leuk om te zien hoe je de materialen hebt gebruikt.

miriam_workshop zei

Joyce zoals altijd prachtig, met name ook door de mooie kleuren. Gr. Miriam

KandA zei

Such a beautiful creation and wonderful colours xx

Lammies cards zei

Wat n lief idee. Ook iets voor Valentijn😏

Maryann Laursen zei

WOUW what a gorgeous project, that would be a perfect gift for a loved one or a very dear friend even maybe? I love the structure, you put on this and the colors are fabulous as well.

Louwina Zijlstra zei

Prachtige creatie en heel leuk voor valentijn.
Mooie kleurtjes en een mooie lijn.

Louwina Zijlstra zei

Prachtig gemaakt en mooi voor Valentijn.
Mooie kleurtjes.
En een hele mooie lijn.

Fijne dag gr van Louwina

Louwina Zijlstra zei

Hele mooie creatie met mooie kleuren.
En leuk voor valentijn

Ellen zei

Je creatie ziet er echt geweldig uit. 'Moet' geloof ik ook maar eens aan de mixed media, eens zien of het lukt om in september richting Waspik te komen.

groetjes, Ellen

Chantal Boeren zei

Wat een super gave creatie!!
Ik hou van mixit media en van de sc@p collectie

Ik kijk er naar uit met om met de mooie augustus producten te kunnen werken!!

Creatieve groetjes Chantal

Silvia zei

Leuke kleuren! De Masks zijn ook super gaaf!

Louwina Zijlstra zei

Mooi gemaakt echt wat voor valentijn.
Hele mooie kleuren.

Groetjes van Louwina

Unknown zei

Wat een ontzettend leuk idee. Helemaal mijn kleuren! Ik wil hem voor mijn moeder maken met een foto van haar achterkleinkind.

stieneke zei

Deze is ook al weer zo mooi. Mooie kleurencombi en lekker vrolijk.

Anoniem zei

Wat een mooi mix media project. Helaas kan ik niet naar de workshop, dan ben ik lekker op vakantie.


ตารางคะแนนลาลีกา