zondag 7 mei 2017

Workshop Stempelen - Gellatos

Sinds kort hebben we Gelatos in de winkel. Natuurlijk kon ik het niet laten om er mee aan de slag te gaan. Helemaal omdat ze erg leuk te combineren zijn met stempel technieken.


Als basis natuurlijk een Shape Art vorm van Dutch Doobadoo. Weer een geweldig leuk model.

470.713.142 Shape Art label 2

Ik heb wit cardstock met zwart cardstock gecombineerd.



Naturlijk mogen wat vlindertjes en een lintje niet ontbreken.


De gras stempel die ik gebruikt heb is van Noor! Design. Echt een te gekke stempel voor dit soort kaarten.

Afbeeldingsresultaat voor 6410/0427

Je kunt de stempel met inkt maar dus ook met gellatos goed combineren.


Ik heb meerdere kleuren Gellatos gecombineerd, zo krijg je een mooie overloop.

Deze kaarten is één van de creaties die we gaan maken bij Stempel Technieken deel 7. Deze geef ik op zaterdag 17 juni en vrijdag 30 juni. Kom je ook?

Zaterdag 17 juni kun je hier rserveren.

 Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Vrijdag 30 juni kun je hier reserveren.


Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Wie weet tot dan en allemaal een hele fijne dag gewenst!

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

Miriam's creablog zei

heb dit weekend gelatos gekocht, als ik jou kaartje ermee zie, kan ik haast niet wachten tot maandag om ermee te starten. Gr. Miriam