donderdag 12 januari 2017

Workshop Pocket Letter

Ik vind het heerlijk om met kleine prulletjes, bloemetjes en stansen te werken. Een Pocket Letter is dan ook helemaal in mijn straatje. Ik wist dan ook meteen dat ik voor de Noor! design bloghop het Lavendel stansblok wilde gebruiken want is ideaal voor een pocket Letter. Deze Pocket Letter gaan we ook gaan maken bij de workshop op vrijdag 9 februari die ik geef bij Noor & Zo te Waspik.

Voor de basis heb ik gekozen voor het stansblok "La Vie Est Belle - Lavendel" van Noor! Design. In dit blok zitten prachtige vellen designpapier, plaatjes en bijpassende stans figuren.


Op de Pocket Letter heb ik de Card Art Gieter van Dutch Doobadoo geplakt. En gecombineerd met het papier uit het stansblok.

470.713.614 Card Art Gieter

Vanaf de gieter ben ik de andere stansen uit gaan zoeken. Deze heb ik uitgestanst en bij de Pocket Letter gepast. Heerlijk dat schuiven en kijken wat er wel of niet bij past.


Ik heb de nieuwe grasrand gebruikt met de paddestoelen uit de Noor! autumn serie. Rechts zie je de Vintage Flourish fiets.

6003/0064 Vintage Flourishes Opoefiets      6002/0641 Stans Garden Grasrand

De paddestoelen heb ik 2 kleuren gestanst en 3d op elkaar geplakt. Met de Dutch Doobadoo parelpen wat stippen op de hoed gezet.


De leuke duiven komen van de "Just Married" serie van Noor! Design.

6002/0383  Just Married Duiven

Ook deze heb ik in verschillende kleuren gestanst en geplakt. Ik vind dat zelf een geweldig effect geven.


Ook de bladeren uit de autumn serie mogen bij deze Pocket Letter niet ontbreken.

6002/0333 Autumn Paddestoel en blad     6002/0456 Autumn klimop

Ik heb alle randen van het designpapier maar ook de diverse stansen bewerkt met distress inkt vintage photo.

De blauwe ovale mal leent zich mooi voor een tekst en heb ik bovenaan verwerkt.

6002/0459 Noor! Design Cutting & Embossing stans Bloem

De tekst komt uit het stanblok. Wat gaaf he?


De vlaggenlijn komt uit de Party serie. Je kunt hier ook nog een tekst op verwerken. Ik heb gekozen het alleen met designpapier te verwerken.

6002/0277 Stans Party Flags     6002/0503 One of a Kind Tuinset

De potjes en de hark met bezem zijn van een Noor! one of a kind set Garden.


Bij de workshop die ik vrijdag 9 februari geef maken we deze Pocket Letter. maar ook nog een ATC doosje met ATC kaartjes. het doosje stond vorige week op het Noor! & Zo blog en kun je ook bewonderen in de webshop. Heb je zin om ook te komen? Geef je dan op via onderstaande link.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Natuurlijk krijg je van mij ook naam waar van het blog waar je nu heen mag hoppen. Dat is Astrid, hier haar blog:
Astrid

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot volgende week. En misschien tot ziens bij de workshop.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

38 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Heel mooi gemaakt, lekker vrolijk
en er is een hoop op te zien ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Diana zei

Hier wordt je toch helemaal blij van!
Wat een mooie PL!

Groetjes
Diana

Miranda K zei

Super mooi geheel. het lijkt wel een puzzel ;) groeten miranda k

ger zei

super mooie kaart klasse hoor kan nog een hoop leren

carola zei

Wat een mooie kleurcombinatie!

Kaartenbox zei

Wauwie, wat een pracchtige pocketletter hebt je gemaakt. Echt super, mooie kleuren dat nieuwe blok papier. Een keimooi project.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig deze kaart, heel veel op te zien en schattige kleurtjes! Groetjes Betha

Bea zei

Super gaaf gemaakt, wat een leuk pocketletter project, echt een toppertje....

groetjes Bea

Kreatief met Maria zei

Deze pocket is geweldig mooi. Er zitten zoveel leuke en verschillende spulletjes op, geweldig.
Groetjes Maria

Kreatief met Maria zei

Deze pocket is zo mooi gemaakt. Er zitten zoveel verschillende en leuke spulletjes op, geweldig.
Groetjes Maria

Crealientje zei

Mooie pocketletter!
Je hebt er wel een kunstwerkje van gemaakt. Super leuk.
Lijkt me wel veel werk, maar dat houd je bezig.:)
Veel details!
Fijne dag, en groetjes Crealientje.
Hoper die hop......

Crealientje zei

Ik had al een reactie verstuurd dacht ik.
Heb een venster open staan? Heb ik weer!
Vind in iedergeval wat je gemaakt hebt erg mooi.
Fijne dag en groetjes van deze verstrooide.
Crealientje.

Margreet zei

Wat mooi, Joyce...ik kom ogen te kort!
xxx Margreet

Fia zei

Geweldig Leuk gemaakt. Je kan trots zijn op jezelf! Mooi hoor
Groetjes Fia

Marianne zei

Ik kwam hem pas ook tegennoo facebook. Toen was ik er sl weg van. Prachtig!
Groetjes Marianne

Joke zei

Super gemaakt zeg daar zit veel tijd en aandacht in dat kun je zo wel zien. Knap gecombineerd allemaal.
Groetjes Joke

Ela zei

Knap werk Joyce, zo alles bij elkaar gezocht. Echt een prachtige en lekker frisse pocketletter! Groetjes Ela

Hermien zei

Super leuke pocketletter heb je gemaakt Joyce, met de gieter als blikvanger!

Groetjes Hermien

Cinderella zei

Hoi Joyce,

Wauw wat zijn het weer prachtige spulletjes en zoo leuk om te zien wat jullie er van maken.
Super leuke lente PL helemaal geweldig om te zien wat jij er allemaal weer zo mooi op hebt verwerkt.
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx
Ik hop weer eens verder

Unknown zei

Prachtig gemaakt en wat een goede uitleg. 🤗

Cobie zei

Super leuk gedaan!
Groetjes Cobie

ellyscard creatief zei

Wat een schitterend mooie tafereeltjes op je kaart Joyce.

Machteld zei

Knap hoor. Super mooi.

Paula zei

Hoi Joyce, echt een super gave Pocket Letter.het atc doosje is ook erg mooi.Ik ga me dadelijk opgeven voor de workshop. Ik heb er erg veel zin . Bedankt hoor.

Paula zei

Ik had al een bericht gestuurd, Joyce een super leuke pocket letter. Veel details, ik ga me opgeven voor de workshop. Het atc doosje is ook geweldig. Bedankt hoor en hopelijk tot de negende februari

Rita Meekel-Rombouts zei

Wat een geweldige pocket, al die details! Super! Dit geeft me veel inspiratie om zelf aan de slag te gaan met al die kleine details.

Nicolette zei

Zo mooi gemaakt Jocye. Die kleuren springen er uit!
Groetjes Nicolette

Thera Rolleman zei

Ik ben niet direct van de pocket letters, maar deze vind ik toch wel heel erg mooi!

Unknown zei

Hopper, de hop, wat een mooie creaties kom ik toch tegen. Erg mooi gemaakt Joyce, ook leuke combi van kleuren.
Liefs Claudia

Unknown zei

Huh waar is mijn reacties nou gebleven 🙀... nou ja maakt niet uit dan nog een x. Ik vind het het super gave kaart. Met een mooie kleurencombinatie.
Liefs Claudia

Marjolijn van Elsberg zei

Wat leuk wat leuk wat leuk, deze pocketpagina zou ik zo na willen maken. Zo lieflijk, en dat gietertje er voor op, heel mooi gedaan. Ook zo handig je materialen lijst onder je bericht, dat zou ik ook wel willen voor op mijn blog, maar helaas weet ik niet hoe dat werkt. Is dat alleen voor Noor! producten? Ik hop weer even verder al kan ik hier wel uren naar kijken.

Annet Caspers zei

Wat een mooie pocket letter. Zo mooi gemaakt en een prachtige kleuren combinatie

Marga's place zei

Wat heerijk om zoveel spullen te mogen gebruiken. Het zijn eigenlijk 9 kaartjes op 1 kaart en tegelijkertijd match het super bij elkaar. Lente!
Groeten Marga

Renate zei

Prachtige pocket letter, Joyce. Heel mooi gemaakt.
Groetjes Renate

Valerija zei

Gorgeous Pocket Letter. I love it! Great job!
Valerija xx

Nelleke zei

O wat leuk zeg! Lekker vrolijk en wat een mooie materialen heb je gebruikt. Mijn lijstje wordt weerl langer..... groetjes, nelleke

Jose zei

Dit is wel heel mooi. Geweldig. Grt Jose

Doris knippenenplakken zei

Prachtige creatie .
Groetjes Doris