zondag 20 april 2014

In the Garden - Colourstock Bloghop


Ik ben helemaal trots dat ik in het Design Team van Colourstock zit. Dit is de groothandel van onder andere Copis, PanPastel en Molotow. Natuurlijk nog meer artikelen maar dat is niet allemaal voor de kaarten maakster bedoeld. Aangezien ik erg graag met deze producten werk vind ik het super om bij team te horen.


Vandaag hebben we daar voor het eerst een Bloghop en deze keer willen we de Molotow marker is de spotlight zetten. Het is een leuke marker waar je van alles mee kan en in diverse kleuren leverbaar. Ik ben zelf erg weg van de metallic kleuren. Ik heb daar de blauwe, paarse en groene van en deze laatste heb ik bij de Shape Art 470.713.107 kaart gebruikt.

 

Je ziet de steeptjes op het label 474.007.002 samen met een groene stempel. Ook langes de randen van de kaart heb er ik streepjes gezet. Je krijgt zo een mooi geheel. Helemaal omdat het designpapier ook groene tinten heeft en ik dat ook bestempeld heb met swirl stempels en groene inkt.


Ik wens jullie allemaal heel veel plezier met de bloghop en dat jullie maar genieten van alla creaties die het Design Team voor jullie gemaakt heeft. Hier vind je de lijst van alle DT leden

                          Joyce  (hier ben je nu)

Bedankt voor alle reacties en tot de volgende keer !





30 opmerkingen:

Gitte zei

Wow beautiful card.

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Prachtig kaartje.

grtjs
Claudia

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Joyce.Groetjes Joke

Unknown zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes, Rianne

Marjolein Belder zei

Heel anders als wat ik zou maken maar wel heel mooi en zeker mooi hoe je die accenten kan maken met de molotow! Groetjes marjolein

Saskia van den Berk zei

WAUW wat een toppertje!!
Knuff Sas

Unknown zei

Mooi, heel mooi

senna zei

Mooi. Gr dien

Hanny zei

Wat een schitterende kaart/tag is dit zeg, geweldig. Ik vind de kleurencombinatie ontzettend mooi, apart plaatje en echt een fantastische geheel, mijn complimenten.
Fijne Paaszondag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

jolanda zei

heel mooi gedaan

Margreet zei

Schitterende kaart Joyce....dank je wel voor de inspiratie!
xxx Margreet

corryskaart zei

hoi joyce
wat een geweldige creatie met deze werkelijk veelzijdige MOLOTOW markers, dus dat word sparen geblazen voor mij:-))
groetjes corry

Heleen zei

Prachtige kaart! En met die molotow net even dat kleine beetje extra accent... super!
Lieve groetjes, Heleen

Isje zei

Bij mijn derde hop kom ik bij een oude bekende uit Yoyce. Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt. En die stiften grandioos, je kunt er zoveel mee.
Groetjes Ismel

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart joyce.

gr karin

martina's kaartjes zei

een prachtig kaartje ! mooi gedaan, alle laagjes op elkaar, geslaagd hoor
grtjs,martina
x

Yvonne zei

Wauw, Joyce wat een schitterende kaart.
liefs Yvonne

Unknown zei

Lekker kleurtje dat groen

Aartje zei

Prachtige kaart en mooi zoals je deze markers hebt weten te gebruiken. Het past perfect bij elkaar.
Groeten, Aartje

Anita Meijer zei

Schitterende kaart Joyce, ik vind hem helemaal geweldig, zo mooi en alweer zo een prachtig ander effect.
Liefs van Anita

Marja Sch zei

Wat een prachtige kaart zo mooi gedaan.

Peggy zei

Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt. Die Molotow markers kan je voor allerlei toepassingen gebruiken he.
Vele creatieve groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Mieke Duckers zei

Ik kan me goed voorstrllen dat je trots bent, maar je maakt ook prachtige dingen! Deze acrylstiften voegen ook echt wat toe! Liefs Mieke.

judithb12 zei

een heel mooi kaartje

Wiebine zei

prachtig zeg die metallic kleuren, helemaal te gek, zo kun je het helemaal bij de rest aanpassen. Ziet er prachtig uit, bedankt voor de inspiratie,
groetjes,
Wiebine

Gehaakte cadeautjes zei

Mooie kaart!!
groetjes Desiree

Anoniem zei

Ook weer zo'n beauty!
Creatieve groetjes, Gaby

Judith Slegers zei

Heel erg mooi gedaan Joyce!
Groetjes Judith

Unknown zei

Leuk Joyce!

Pet73 zei

This looks wonderful!