zondag 15 januari 2012

Saturaded Canary Guest DT


Saturaded Canary is looking for Guest Dt members,
and i am a HUGE fan of Krista's Images !
So i made this card for the DT Call.

Saturaded Canary zoekt een paar Gast DT Members en ik ben
een hele grote fan van Krista's stempels dus wilde ook graag een kaart
er voor maken.
Ik heb de digi  "penelope and Posey" gebruikt.

Gebruikte materialen / used materials
papers - "Winter" van Fancy Pants (te koop bij Luzifi hier 
randpons - Martha Stewart
roosjes / bloemetjes
swirl - doohicky Magnolia
pareltjes
kant
vlinder punch - Martha Stewart

19 opmerkingen:

Jitske zei

ha, zal ik eens de eerste zijn !
Hij is superleuk !
Groetjes Jitske

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuk kaartje, heerlijke kleuren en een super schattig digi'tje!
Groetjes van Jacqueline

Kizzy zei

Wat is je kaartje weer ongelooflijk leuk geworden! Heel veel succes ermee.
Liefs Kizzy

Martha zei

Wat een super leuk en prachtig kaartje!! Succes, moet vast lukken!!
Groetjes,
Martha

*mieke* zei

Schitterend Joyce en succes...ze zijn gek als ze niet uikiezen!
Groetjes Mieke

Cheryl zei

Your card is gorgeous! I love all the pretty details. Good luck with the GDT call!

marsha zei

Ooh, this is absolutely gorgeous! I love the design and great coloring!
Hugs,
Marsha

regina zei

schitterend kaartje!!

gr regina

CreaSjouk zei

Wat mooi!
Aan je kaartje zal het niet liggen, als je geen gast designer wordt!
Groetjes Sjoukje

Kaatje zei

wat een superleuk kaartje!! Veel succes!

groetjes,
Annika

m@deliefjuh zei

wauw! die springt er echt uit. ik vind hem enig. je papier is ook super mooi bij dit geheel.

groetjes martine

Annette zei

Schattig kaartje! mooi ingekleurd!
xoxo Annette

Lenie Hempen zei

Hoi JOYCE

Ik heb je blog bekeken,en wat ik heb is prachtig mooi.
ik vind het leuk om ook volger te zijn van jou blog.
Zelf maak ik geen kaarten,en heb geen eigen blog.
Maar geniet heel van jullie mooie creaties.
Dus zal je blog geregeld bezoeken.

Gr Leny Hempen

Pop's Cards zei

Morning sweetie, I love this creation so gorgeous hugs pops x

miriam zei

wat een leuke kaart
gr miriam

Bernadet zei

wat een schitterende kaart Joyce!!
Vind deze kleurcombi waanzinnig!!

Margo zei

Hoi Joyce,
wat leuk dat je bij me op bezoek kwam ! Ik ben sinds al de problemen een aantal abonnementen kwijt via reader en de jouwe dus blijkbaar ook, ik heb me opnieuw als volger bij je aangemeld en nu zou het in orde moeten zijn denk ik.
Je kaartje is superleuk !
Liefs
Margo

Rosita zei

OOOOO wat een dotje ;-)

Gerrittina zei

Wat een schattig kaartje!!

Gr.GZ