maandag 25 januari 2010

Award en candy ontvangen !




wooow wat een weekend
Ik kreeg deze leuke troostprijs van Annemarie. Deze had ik gewonnen bij haar blog candy. Ze is nu guest designer bij Annette's creafarm en maakt mooie kaarten.
En ook nog een award van Marjan , neem zeker ook een kijkje op haar blog ze maakt echt hele mooie kaarten en zit in verschillende design teams. Echt de moeite waard !
Allebei heel erg bedankt, ik ben er helemaal blij mee !
En ook krijg ik de award van Yvonne kijk zeker ook even op haar blog, met veel leuke creaties !
Hou mijn blog in de gaten want zodra ik aan de 100 volgers zit geef ik een candy weg !

Groetjes Joyce

15 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi jolara gefilciteed met je award en candy prijs. Vel plezier ermee.

groetjes ilonka

Jeanet van der Lee zei

He, wat jammer dat ik je volger al ben, en je dus niet verder op weg kan helpen naar die 100e volger! Ik ben gek op candy's dus....

*Ellen* zei

whow gefeliciteerd met al die leuke prijzen

Loes Oorschot zei

Wat leuk Joyce! Gefeliciteerd!
En op naar de 100 volgers...

Groetjes, Loes

Durvina zei

Gefeliciteerd, het is altijd leuk om wat te winnen, dus op naar de 100 volgers!!

jannie zei

gefeliciteerd met de prijs en de award jannie

Annemiek zei

Dubbel gefeliciteerd zeg! En wat ga je hard met je volgers! We wachten het gewoon af hoor!

scraphobby zei

gefeliciteerd en veel hobbyplezier met je gewonnen spulletjes
gr marian

Marianne Schut zei

Hai Joyce, gefeliciteerd met je Award en je Candy! veel plezier ermee! Groetjes Marianne

Corrie zei

Gefeliciteerd met je Award Joyce
en veel hobby plezier met je gewonnen Candy

Eef zei

Hallo Joyce,

Gefilciteed met je award en candy prijs,ik wens je er heel veel plezier mee meid!

Groetjes Eef

Amanda zei

Veel plezier met je spulletjes, en gefeliciteerd met je award.

lieve groetjes Amanda

Hetty zei

Van harte gefeliciterd en je blog Candy
en ook met je Award

gr hetty

Anoniem zei

Gefeliciteerd met alle prijzen en veel plezier met je spulletjes .

Groetjes Jannie.

Judith zei

Hoi Jolara,

zie nu dat je de award al hebt. Had er ook een voor jouw. Maar ik heb 2 awards ontvangen dus er staat er op mijn blog nog een voor jouw.

Groetjes van Jduith